2018年7月13日星期五

【粉絲】期待下次見面

日期: 2018年7月13日
來源: 芳

13號香港接機,迎接大佬回家[鼓掌][鼓掌][鼓掌],7月第一次見面[害羞],今次喺Dicky自己坐飛機返嚟,助手喺接機位置同我哋一齊接機啊[太开心] (助手好nice[心])

Dicky每次都好用心替我哋簽名,簽名好靚[心]

簽專輯嘅時候Dicky問我想寫咩名字(好明顯唔記得我叫咩名[汗]),維搶著說: 芬。我重覆講咗我個名3次,好彩佢聽到寫咗芳,而唔係寫芬[笑cry][笑cry],簽緊時突然問我: 乜你唔駛煮飯咩?我呆咗幾秒(無諗過佢會問呢啲問題[汗][汗]) 先識回答: 我唔識煮飯啊!Dicky隨即再問:咁你個女煮俾你食呀?(我又呆咗幾秒)想回應時已經簽完隻專輯,到其他小伙伴簽名嘞,咁我就無回應到[允悲][允悲] 其實我只想回應話我個女都唔識煮飯[坏笑]

大佬好叻應該已經認得我[good],記得我個女[good][good],但唔記得我個名[笑而不语]。我哋簽完晒名,大佬就同我哋逐一合照,今次終於感覺到大佬搭住我肩膊嘞[害羞][害羞] 其實之前影合照都有搭住我,不過我feel唔到[笑cry][笑cry]

期待下次見面 ,雖然你未必記得我個名,但見到你已經好好好開心[心]
謝謝官會及一群愛Dicky的小伙伴,每次期待見Dicky之外,也好想見到您們[心]




沒有留言:

發佈留言