2019年4月12日星期五

【報紙】要晒紅館12個月期先夠

日期: 2019年4月12日
來源: 蘋果日報

【馮仁昭四圍超】要晒紅館12個月期先夠 張衞健傾緊棟篤笑個唱

張衞健(Dicky)前晚到中環大會堂出席「第二十八屆香港舞台劇獎」活動,佢話從未攞過「最佳男主角」,卻獲大會邀請做頒獎禮嘉賓,令佢一頭霧水,可能想呈現一位從未得過呢類獎項嘅演員撐場,突出佢仍然對演戲充滿熱誠,都係一種對他人嘅鼓勵。


張衞健講笑因自己有才華,會俾人誤會太囂張。

賣飛要似Sammi

最近有指Dicky會開棟篤笑,佢直認有人接洽搞棟篤笑或者演唱會,但仲諗緊,主要因為兩項表演都未做過。Dicky話:「弊在我有才華,可以分開做,只係驚紅館冇咁多期畀我,如果12個月畀晒我就OK。」佢又指開騷有壓力:「我字典好大隻唔掂,壓力嚟自質量同票房。」

外間讚Dicky係票房保證,佢就話羨慕鄭秀文(Sammi):「我擔心冇人嚟睇,幾恨好似Sammi咁,大家爭住買。」佢話自己係唱歌出身又從演多年,算有舞台經驗,所以想挑戰做舞台劇或音樂劇:「棟篤笑應該係最難,因為演唱會、舞台劇同音樂劇,都有導演、劇本、對手等幫助,講求團隊精神,雖然棟篤笑都有團隊精神,但有90%來自演講者。」不過佢話會俾人誤會太囂張,要終止話題。

沒有留言:

發佈留言