2019年4月23日星期二

【網絡】《利瑪竇》感動全場

日期: 2019年4月23日
來源: 騰訊網

《利瑪竇》感動全場 群星撐王梓軒陳潔儀

劉松仁籌備兩年多、一連十二場的音樂舞台劇《利瑪竇》,日前在尖沙咀文化中心正式公演,每場均有不少圈中人到場欣賞,多位也屬重量級人馬,如徐小鳳、汪明荃、薛家燕、羅蘭、鍾楚紅、張衛健和方力申等,星光熠熠,十分熱鬧。


雖然台下有多位演藝人觀看著,但男主角王梓軒和女主角陳潔儀在台上也毫不怯場,盡顯超卓歌藝和演技,其中近尾聲的一幕叫人最人感動,不單止台下觀眾睇到眼濕濕,就連王梓軒也說:“我喺台上都被感動到喊!”事後恩保德神父在台上自爆與劉松仁相識60年,“60年前,我接觸佢(松哥),佢系細路仔,我唔敢講佢嗰時系6、7歲定9歲,我哋一直都係朋友,我好開心同呢個朋友做呢個有水平嘅舞台劇,佢為咗呢個舞台劇奉獻咗兩年,兩年冇做過其他嘢。”


陳志明神父(右一)與不少圈中人十分熟稔,張衛健和許紹雄等人也是他邀請的。


陳志明神父、羅蘭、胡楓、許紹雄和張衛健等人在開場前把握機會合照一番。

不少看過此音樂劇的藝人也感受甚深,其中薛家燕表示十分精彩,“睇到整體製作好用心,好欣賞松哥,知道佢花咗兩年時間去編排、監製、製作,王梓軒好正,陳潔儀把聲好靚,佢哋後生做到老都好睇,整體演員都做得好好,令我為之讚歎。”方力申則大贊王梓軒,“好感動!感受到台前幕後都好有誠意,一年前松哥有同我講過呢個故仔同籌備,嗰時已經非常期待……梓軒犀利到不得了,又要唱又要講意大利文、文言文咁多嘅對白,真係好利害,好好睇!”


劇中王梓軒和陳潔儀有多幕演出亦令觀眾為之感動。


謝幕時,幕後功臣之一的劉松仁也有上台接受大家掌聲。


恩保德神父在台上發言時,自爆跟劉松仁相識逾60年。

至於鄧萃雯就表示看後令她很感動,“劇本幾深,唔係一睇就即刻明,係需要時間消化,我今晚返去要再深深嗒嚇嗰陣味道……睇完對利瑪竇認識多咗,將西方文化、天主帶到去中國人係好困難,原來系花咗咁多咁多嘅年月同心力,同埋要不屈不撓,對我自己都好大提醒。”

沒有留言:

發佈留言