2013年2月12日星期二

【報紙】Big Four 開騷互爆陰毒

日期: 2013年2月12日
來源: 星島日報

Big Four 開騷互爆陰毒

《 Big Four 大家利事世界巡迴演唱會2013 》 前晚在紅館舉行第2 場, 4 位主角許志安、 蘇永康、 張衛健和梁漢文( Edmond ) 互踩得更加落力, 正所謂「 唔痛唔錐」 , 安仔的女友鄭秀文( Sammi ) 也無辜被拖下水, 遭健仔和康仔連環取笑, 反而健仔自己就趁機在萬人面前向太太張茜示愛曬溫馨, 可惜最終仍是「 求瞓」未遂。

前晚Big Four 的第2 場紅館演唱會, 請來吳國敬和鄧建明任表演嘉賓, 4 子則在台上繼續百無禁忌唔收口兼互相惡搞, 就連身邊人也遭殃!康仔和安仔先祝福兩位已婚兄弟早生貴子, 不過安仔卻聲稱希望其將來的BB 有「 籮柚」 , 康仔更笑稱Edmond 的女兒最好似自己, 便不用擔心女兒夜歸的安全問題, 嚇得Edmond 大呼這個降頭毒到無得解!


Big Four的演唱會造型落足心思,各具特色。

其後, 康仔扮健仔當年的孫悟空造型亮相, 安仔嘲笑康仔沒胸才於胸前掛上空字, 怎料反被康仔取笑道: 「 我是為了遷就你, 你不是喜歡沒胸的嗎? 」 弄得安仔無力招架, 連呼兩聲「 黐綫! 」 健仔搞笑地再加一腳說: 「 安仔是一個很堅持的人, 他要做的是會堅持做下去, 最多只是放下2 年, 放到『 乾』 曬都會執番起再來過。 」 引來全場即爆笑, 聯想到Sammi 與安仔復合前曾自嘲Dry 爆。

另一方面, 健仔則向另一半發表「 愛的宣言」 , 公開向台下的太太張茜送上情歌《 流氓伉儷》 , 更深情地說: 「 我經歷過高高低低, 佢一直在我身邊, 我只送過佢婚戒。 」 健仔又不避嫌在台上打情罵俏, 向太太說: 「 你好嗎? 好耐無見, 因為新年好多親戚來我家拜年, 老婆響屋企, 我做演唱會要住酒店, 所以好耐無見! 餵, 不如今晚一齊瞓? 」 弄得張茜笑不攏嘴。

沒有留言:

發佈留言