2013年2月12日星期二

【報紙】張衞健全裸倒豎葱

日期: 2013年2月12日
來源: 蘋果日報

張衞健全裸倒豎葱

Big Four第二場紅館演唱會前晚繼續舉行,許志安、張衞健、蘇永康和梁漢文依然互相惡搞模仿對方,健仔「全裸」玩倒豎葱唱出安仔的歌曲《愛你》,贏得全場掌聲。


健仔在台上扮全裸玩倒立,令觀眾拍爛手掌。

當晚健仔老婆張茜在台下捧場,他更深情表白:「我經歷過高高低低,佢一直喺我身邊,我只送過佢婚戒,今晚我要送佢一首為佢而寫嘅歌《流氓伉儷》。」鏡頭即影向張茜,全場起哄。跟着健仔又說:「好耐冇見,你好嗎?演唱會期間我住酒店,老婆住屋企,所以好耐冇見。喂,今晚不如一齊瞓囉?」張茜聞言即笑不攏嘴。 另外安仔日前參加明星足球隊對有線娛樂新聞台隊的賀歲足球賽,他射入第一球後認叻說:「一擊即中。」有線主播即取笑他快些和鄭秀文一擊即中拉埋天窗。

撰文:林妃

沒有留言:

發佈留言