1999年7月29日星期四

【報紙】送麻雀答謝張衛健

日期: 1999年7月29日
來源: 太陽報

送麻雀答謝張衛健  許志安:144隻都係西

許志安完成演唱會後,每次都例必送禮物給有份幫手的好朋友。今次安仔早已準備好,是打算送給梁漢文的,訂購大量梁炳(梁之暱稱) 演唱會門票送給自己的親友,至於尾場才出現的張衛健,安仔則笑笑口說:「我會送副麻雀畀佢,仲要一百四十四隻都係『西』。」

安仔日前才收到演唱會的酬勞,問到他有幾多位數字?他立刻裝傻扮聾說:「下!三位呀食飯。」其後他又自言自語在數手指說:「應該有九位數字,哈哈!不過補番三個點數啦!」賺到咁多錢,又會否買一隻鑽戒給「好朋友」鄭秀文呀?安仔聽到記者提起Sammi,立刻語無倫次說:「買鑽戒?我都有諗過呀,不過我都唔鍾意,呢排好多『扑頭黨』,我驚佢地會 搵我!」

被委任反翻版大使

安仔昨日出席《正版正貨飛躍18區》記者會,即場接受委任狀,正式成為此行動的推廣大使。對於反翻版活動,安仔坦言一向都十分支持,他說:「我問過公司,大大話話我有一半身家俾翻版影響,所以一定要支持反翻版。」

沒有留言:

發佈留言