1999年7月26日星期一

【報紙】安仔七晚個唱吐血收場

日期: 1999年7月26日
來源: 東方日報

安仔七晚個唱吐血收場

一連七場《許志安99真心真意演唱會》,前晚在一片觀眾的笑聲、掌聲、安仔的眼淚中圓滿結束。安仔從綵排開始,已患上感冒,他邊練歌排舞邊食藥,一直頂到前晚終於與葉德嫻合唱《教我如何不愛他》時,咳出血。

「唱唱吓歌突然覺得有啲痰,吐落條毛巾後丟埋一邊,助手執起時見到一直唔敢講。直至慶功宴途中先講我知。」雖然安仔過度勞損,需要停唱一星期,但為了替譚詠麟灌錄新碟重唱《誰可改變》,他仍會頂硬上。

以往六場騷張衛健都只是透過錄像為安仔打氣,前晚他以「七十二小時不眠不休拍劇」作為來港一晚的條件,在安仔唱《真心真意》時突然出現, 安仔感動到喊,但Dicky竟抵死地說:「你(安仔)就算為我喊一百次,我都唔會愛上你。除非你同嗰隻嘢(Sammi)洞房花燭夜,俾我瞓中間,最多我唔觀戰,只係聽聲,或者間中俾意見,同埋唱歌。」

連串有味笑話

隨即唱出首本名曲《足球小將》:「『衝呀衝,快搶攻!射呀射,射他吧!』安仔,好嘢!一索得男。」而蘇永康則取笑安仔為了穿性感低腰褲, 不穿內褲。而Joey則取笑安仔其中一套外衣是:「防走光外洩帶,用來遮住黑肌上的兩粒提子乾。」阿敬即拉開安仔外衣驗明正身,說:「進步咗啦,係兩粒西梅乾呀!」這一連串「有味」笑話,台下觀眾笑到拍爛手掌。問到點解Sammi只站在場邊欣賞,又唔上台表演,安仔:「唔好咁貪心。有心咪得囉!主角係我,怕搶我鏡!」

沒有留言:

發佈留言