1999年7月26日星期一

【報紙】張衛健上台講鹹濕笑話

日期: 1999年7月26日
來源: 太陽報

張衛健上台講鹹濕笑話 安仔尾場個唱變III級Show

許志安只演七場的《真心真意99演唱會》前晚於紅館成功落幕。個唱中不時有近乎三級的演出,安仔(許之暱稱)與男舞蹈員大跳貼身舞,又扮晒Kiss,而他與特別從北京趕回來的張衛健又分別大講有味笑話。

健仔(張之暱稱)更笑言他日安仔與Sammi(鄭之洋名)洞房時,要在旁唱《足球小將》打氣咁話。呢種究竟係乜野死黨嚟?

安仔前晚尾場個唱可謂加料演出,更險成三級騷。事緣之前六場均未能出席的張衛健,前晚竟在安仔唱《真心真意》期間突然上台,除嘲笑安仔嘴唇厚得似牛扒外,又大講有味笑話。

健仔對安仔說:「我知你好感動,但喊唔出唔好夾硬谷,呢套Out晒喇,你喊一萬次我都唔會愛上你,除非你同個隻野(指鄭秀文)結婚洞房個晚,俾我瞓中間,我最多唔觀戰只聽聲,我仲可以間中畀意見,同你打氣唱首《足球小將》,攻呀攻快搶攻,射呀射射她吧。」此時全場觀眾笑聲震天,連安仔都笑到彎低身不能反擊。

當安仔向觀眾提到自己練健身時,又講鹹濕笑話,他說:「男人最怕舉唔起個啞鈴,教練話我舉得幾高,個啞鈴呀,細路仔要掩耳仔呀。」

喉嚨勞損唱到嘔血

另外,有一環節是安仔與舞蹈員跳「棍舞」,不過安仔昨晚明顯加料演出,與一男舞蹈員面對面雙腳互夾之外,又與其嘴對嘴互錫,安仔事後亦說:「今晚Feel到,咪性感一點囉。」

安仔開個唱,女友鄭秀文可謂成為半個主角,觀眾不時大叫Sammi名字,安仔所有老友上台都以她作為嘲笑對象。不過,相信Sammi亦無暇生氣,皆因安仔竟嘔血,安仔說:「我同葉德嫻唱歌時,拎條毛巾咳一咳,之後助手話我咳左血出嚟,之前我感冒未清,又食蛇膽,係燥得滯喉嚨勞損啩!」

沒有留言:

發佈留言