2002年8月26日星期一

【報紙】出席分享會撐老友劉德華

日期: 2002年8月26日
來源: 蘋果日報

出席分享會撐老友劉德華

劉德華前晚邀請了好友出席面對困境的分享會。劉德華(華仔)和張衛健等,前晚出席在九龍灣國際展貿中心舉辦的「道地綠茶903劉德華綠色假期」。


張衛健大讚華仔。

對人循循善誘

張衛健前晚在活動上大讚華仔有三個優點,他說:「以前同華仔合作拍戲,佢對我循循善誘,教我點去演繹角色。我都試過同偉仔(梁朝偉)拍戲,但佢就 cool好多。早前我見到華仔塊面傷,問佢乜事,華仔話做慈善活動整親,我就問佢咁咪做晒頭條,但華仔話將單新聞壓得好低。 「我同佢講畀黎生(黎明)同自己,一定將單新聞有咁行煲到咁行,重係為慈善整親,重唔拎晒分。」

要律師留電話

張衛健又讚華仔拍攝電影《暗戰》時,親自上陣演出高難度動作,十分敬業樂業。張衛健在台上雖然褒獎華仔,但言語間卻暗踩黎明和梁朝偉。



(圖片來源: 成報)

此外,華仔近日備受官司纏繞,他前晚邀請觀眾上台,碰巧對方是律師,華仔笑言要求對方留下電話號碼,方便日後諮詢意見。 華仔前晚更說:「件事(指官司)發生左咁耐,但都冇影響我唱片成績。如果唔畀我拍,咪休息下囉。」對於張衛健暗寸黎明和梁朝偉,他說:「佢咁講我都有點意外,我覺得偉仔不嬲都係好少講野。」

沒有留言:

發佈留言