2002年8月27日星期二

【報紙】張衛健向黎明、偉仔認錯

* 編按:
原來鬼是會「拍」喉嚨的。哈哈哈。

日期: 2002年8月27日
來源: 蘋果日報

張衛健日前做劉德華演唱會嘉賓時,在台上暗寸黎明喜愛做新聞,梁朝偉則待人冷酷。昨日張健到港台接受《開心日報》訪問時,有黎明歌迷去信港台質問他憑甚麼指黎明做新聞。


張衛健昨日到港台接受訪問。

「俾鬼拍喉嚨」

而張健在節目甫開始,便公開向黎明和梁朝偉兩人認錯,他說:「我錯晒,一起身睇報紙就知道自己又錯,今次冇得解釋,可能農曆七月鬼節嘛,咪俾鬼上身,俾鬼拍喉嚨。」張衛健續說:「我有講過先弊,亦弊就弊在記者冇誤會我意思,真係要同佢講唔好意思,總之我唔係有心,亦都唔係攻擊人,只係開玩笑。其實我同黎明平時都冇乜兩句,一時口快。家搞到我做 live都有少少陰影。」

沒有留言:

發佈留言