2002年8月27日星期二

【報紙】張衛健認錯賴鬼上身

日期: 2002年8月27日
來源: 太陽報

寸完黎明梁朝偉知衰  張衛健認錯賴鬼上身

張衛健日前指梁朝偉及黎明為人不及劉德華,他昨日承認講錯話,更抵死地說︰「依家係農曆七月鬼節,鬼上身、鬼剃頭、仲鬼拍喉嚨!」

張衛健(Dicky)日前為劉德華的分享會擔任嘉賓時,直指梁朝偉為人很Cool、不肯指桝新人,又暗寸黎明愛高調做新聞。Dicky昨日接受《開心日報》訪問時遲到,甫進入直播室坐低即說︰「錯晒喇!我錯呀!錯就錯在起唔到身,一起身睇完報紙就知又錯喇!」主持人阿叻陳百祥及車淑梅問他有何解釋,Dicky抵死地說︰「錯囉!只能講依家係農曆七月鬼節,鬼上身、鬼剃頭,仲鬼拍喉嚨。(有冇講過?)有講先至弊。(有冇誤會你意思?)弊就弊在冇誤會呢!」


健仔解釋對黎明(圓圖)及梁朝偉的言論,只是無心快語。

一時口快無心攻擊

問他見到偉仔時會如何,Dicky笑說︰「可能真係俾鬼壓,其實桝人唔係老奉簕,好彩佢當時冇桝我,如果桝我就弊喇!留鬚Look真係唔彻我。」當見到黎明又如何,Dicky坦言純屬開玩笑,他說︰「可能包一刻掛住Leon(黎明)咪講囉!當時華仔効台上聽完之後都嚇冲一跳,仲指住我,我就知道自己鬼拍喉嚨喇!我真係冇心蕂!唔係攻擊任何人,只係一時口快。(點解唔講𣈳你刋Friend康仔同安仔?)佢㳜未夠班同華仔看齊。」

阿叻大讚Dicky肯即時公開認錯說︰「畀幵係星仔,呢一世都唔會。」Dicky笑言是跟曾志偉學習,阿叻即抵死地說︰「如果佢肯認低威,就唔會出事啦!」

此外,車淑梅表示曾收到黎明歌迷傳真,對Dicky大表不滿,內容大致指Dicky沒資格批評黎明,及諷刺藝人不團結,但她不願將傳真給傳媒拍照。

沒有留言:

發佈留言