2002年8月17日星期六

【報紙】張茜得未來奶奶歡心

日期: 2002年8月17日
來源: 明報

張衛健胞弟為失言認錯

張衛健弟弟張衛彝昨日帶同媽媽及胞兄的女友張茜,代表張衛健出席無線前化妝師江中平,於中環開設的化妝學校酒會。

對於早前接受電台訪問有關謝霆鋒涉嫌在台打記者一事,張衛彝認為霆鋒不應自己出手打記者,應該找身邊的人代勞,事後惹來英皇高層不滿,原定找他出任霆鋒經理人的計劃也擱置, Henry (張衛彝) 即時解釋:「嗰句說話我只係講笑啫,都唔係真!我會承認有講錯嘢,事後有畀阿哥鬧,唔應該咁講。不過我都認錯,可以向人道歉!」Henry直言未有應承做霆鋒經理人,待霆鋒放假回來再算,到時自己可能有其他事要做。

張茜得未來奶奶歡心

另外,張茜昨日到場即以媳婦身分坐在張媽媽身旁。問她何時嫁給 Dicky(張衛健)?她興奮說:「唔知呢!隨緣喇,依家都好好,我同 Dicky感情穩定,未來奶奶又惜我,而且我想在事業方面再做多啲嘢先計劃。」

沒有留言:

發佈留言