2010年3月17日星期三

【報紙】Big Four冇時間打畀錢國偉

日期: 2010年3月17日
來源: 蘋果日報

「做騷冇時間打畀佢」 BIG FOUR尾場不認錢國偉

許志安、蘇永康、梁漢文及張 衞健組成的 BIG FOUR,前晚在紅館舉行尾場演唱會後,澄清演唱會監製一直都是陳家倫,捲入貪污案的無綫監製錢國偉只是友情客串幫手度橋。四子又指因沒時間故未有跟錢國偉聯絡,但會祝福他,至於陳家倫及捧場的無綫高層樂易玲均拒絕回應事件。

許志安、蘇永康、梁漢文及張 衞健前晚在紅館舉行 BIG FOUR尾場演唱會,事前爆出演唱會因監製錢國偉被廉署拘查,要由另一監製陳家倫頂上,康仔前晚說:「一路係陳家倫,海報都係佢名。」安仔則說:「其實我哋四個都同錢國偉識咗好耐,佢係義務幫我哋度橋,我哋太熟喇。」


BIG FOUR前晚舉行尾場演出,四子首度開腔回應指錢國偉並非他們的演唱會監製。

提到錢國偉近日捲入貪污案,安仔說:「我哋梗係想向佢問好,我哋會祝福佢。」梁漢文謂:「作為朋友係擔心佢嘅,我哋每日做騷冇時間打畀佢。」康仔續說:「唔好打擾佢啦,畀佢休息下。」健仔則說:「佢係相當有才華、永遠笑容掛喺面嘅導演同監製,希望佢可以順利過渡,乜嘢事都冇,作為朋友衷心祝福佢,其他嘢唔方便講太多。」陳家倫在慶功宴上則迴避談及錢國偉,只說:「唔講呀。」前晚現身撐場的無綫高層樂易玲,也拒絕回應事件。

張衞健前晚在台上重演早年參加新秀時表演的側手翻及蜈蚣彈,跳到飛甩假髮,之後開心大叫:「第五場終於彈得起呀!阿媽我得咗,老婆我有心有力。」引得全場歡呼。


張衞健前晚在台上甩假髮後,只隨意把假髮搭在頭頂。

香港難加場

BIG FOUR稍後會作巡迴演出,之前有報道指安仔不肯在香港再加場,以免影響他年底的個人演唱會票房,他前晚在慶功宴上不作回應,健仔即答道:「後面陳奕迅真係冇得讓,我哋最後一場都係佢讓出嚟先加到,唔關安仔事。」談到家眷是否每晚捧場,康仔說:「我阿媽係,女友就第三晚先喺巴黎返嚟。」健仔謂:「我老婆有一晚冇嚟。」梁漢文的妻子則晚晚現身,安仔不願談女友 Michelle,只說:「我鍾意嘅人都嚟咗。」

沒有留言:

發佈留言