2010年3月16日星期二

【報紙】草蜢踩場 七妖露肉鬥拮

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。

日期: 2010年3月16日
來源: 蘋果日報

草蜢踩Big Four場 七妖露肉鬥拮

草蜢前晚在紅館擔任 BIG FOUR演唱會表演嘉賓,七個老頑童在台上鬥跳舞, BIG FOUR四子更以尖角歌衫拮草蜢。蔡一傑自認鬥姣輸給蘇永康,張衞健笑言鬥瘦梁漢文一定贏。許志安跳到熱辣辣時,更拉低歌衫的拉鏈露出肌肉,惹來歌迷狂叫。

許志安、梁漢文、張衞健及蘇永康合組 BIG FOUR,在紅館舉行五場演唱會,前晚演出第四場,請來好友草蜢任嘉賓,其實草蜢三子在第三場已上台助興,七人因參加新秀歌唱比賽成為相識廿多年的老友,在台上玩到失控,安仔更不慎撞傷腳。


姣康着花底褲

BIG FOUR四子也十分認真,預先練習草蜢的《忘情森巴舞》及《愛不怕》兩首歌的舞步,與草蜢鬥舞,張衞健笑言:「我哋組 BIG FOUR係為咗打草蜢,草蜢今晚一定輸,因為你哋識跳嘅,我哋都識,我哋跳嗰啲你哋就唔識,我哋四個可以打麻將,你哋三個就唔得啦。你哋最妖係蔡一傑,我哋都有蘇永康同你哋死過;蔡一智最瘦,玩『鬥瘦棋』梁漢文都一定贏你;蘇志威有個老婆劉小慧,梁漢文都有老婆林文慧,慧打慧!」蔡一傑沒好氣笑說:「鬥姣鬥妖真係唔及蘇永康,佢由細到大都叫姣康。佢連底褲都有花 o架,瞓覺指定着間條。」
七人跳到熱辣辣,安仔還即席拉下外衣拉鏈,露出一身肌肉,惹得歌迷狂叫,他們表演直到完場,紅館開燈,歌迷還不願離去,結果他們要兩度安哥,跳完又跳,安仔開心得笑倒地上,順便休息唞氣,老友們以為他腳痛,蘇志威發現被耍後即作狀要踩安仔,而穿滿身釘歌衫的 BIG FOUR便還擊要擁抱草蜢,蔡一傑大叫:「咪過嚟拮我,好痛呀,唔攬呀。」十分搞笑。


穿尖角舞衣的 BIG FOUR狂攬草蜢,三子大叫唔好。

傑仔被抓出血

不過後來蔡一傑與觀眾握手時還是受傷,被歌迷指甲劃到手臂現血痕,但他也笑言沒所謂,傑仔說:「我哋七個識咗成二十年,以前成日一齊出埠登台,張衞健我同佢廿年前一別,到依家先喺舞台上重遇,再見佢真係感動落淚呀。」


沒有留言:

發佈留言