2010年6月4日星期五

【報紙】鬥髮鬥巨雀 Lam4 撼 Big4

日期: 2010年6月4日
來源: 蘋果日報

鬥髮鬥巨雀  伊健草蜢組「Lam4」撼 Big4

鄭伊健、 Big4、草蜢同容祖兒噚日出席喺黃埔舉行嘅「香港夏日流行音樂節」記者會,演唱會喺8月27、28日喺紅館舉行,以獅子山下做主題,今年係羅文入行40周年,會有一 part向籮記致敬嘅表演。

寸健仔冇頭髮

伊健同草蜢嘅經理人都係林珊珊,噚日佢哋一齊做訪問,就自稱係「 Lam4」,問佢哋憑乜同 Big4撼?蔡一智話:「都唔使撼啦,一睇就知我哋贏,淨係鬥頭髮我哋都贏晒啦。」許志安同伊健都被人話過佢哋巨雀,兩個咪可以鬥大囉,伊健即刻好尷尬話:「你哋冇睇過草蜢佢哋三個啫。」阿智話:「可能喺女人心目中你係大呢。」搞到伊健口啞啞。


鄭伊健同草蜢嘅經理人都係林珊珊,所以佢哋自稱「 Lam4」嚟搞笑。


Big4知道伊健佢哋嘅挑戰,竟然叫佢哋睇住衰三年,都好毒。

Lam4擺明挑戰 Big4,仲明寸張衞健冇頭髮,健仔梗係唔輸蝕:「同佢哋鬥長命囉,個4字亂咁用嘅咩?睇住衰3年呀,佢哋姣,你估我哋妖唔起呀?我哋妖起上嚟嚇死你呀。」

安仔否認復合

安仔最近被指因為鄭秀文激嬲女朋友 Michelle,女友仲搬走埋,問佢真定假?安仔話:「自我懂性開始都未試過同人同居,以前同阿爸阿媽住,依家同阿哥阿嫂同埋隻狗住,都冇同居過,不攻自破。」講佢信主得 Sammi,安仔話:「信仰唔係用嚟交換同得到啲乜,係好純潔。」咁佢同女朋友感情又點呢?佢話:「我一向處理感情事都好低調,總之一切如常。」

另外,有傳安仔會拉攏埋梁漢文同蘇永康去東亞,安仔話從來冇做過中間人,健仔就抵死咁話:「我噚晚發夢見到林建岳話簽我,仲話捧我同 Sammi做情侶檔,我開心到笑醒咗。」祖兒噚日喺台上影相時,突然有個燈罩從高處墮下,跌正喺佢側邊,嚇到佢花容失色,好彩冇受傷。

沒有留言:

發佈留言