2014年7月7日星期一

【圖輯】拉斯維加斯站靚仔相

* 編按:
今次的雞冠rock頭跟之前是不同的! 有gel起又加了閃粉,出來的效果更型更好看! ❤

日期: 2014年7月7日
來源: TS閃咪  的微博

我在vegas等候了10年,終於給我等上了…感覺難以形容!我冒住被“實蕉”哥哥趕出去的險,有理無理話之你,拍左先算…靚仔們收相啦!跟住我會點他們逐一逐一收相! Good show…

消耗我最多內存的一個----張衛健,表情勁多,笑到我牙跤都痛埋,相信今日到場的朋友應該都給他的搞怪笑到牙骹都痛埋…好吧,又靚仔、又長情、兼且夠義氣、又識搵錢果個…收相吧!你簡直型到跌渣…
















沒有留言:

發佈留言