2014年7月28日星期一

【報紙】張衞健梁漢文等打野戰

日期: 2014年7月28日
來源: 東方日報

張衞健梁漢文等蘇康影完婚照打野戰

張衞健(Dicky)對於相識逾20載的好友蘇永康被指靠「黐」辦婚禮,他接受長途電話訪問時說:「阿康邊係『菠蘿雞』呀?係『糯米雞』至啱,做嘢慢吞吞,約佢食飯成日要等幾粒鐘,你估得佢係巨星咩?不過佢對兄弟好豪,成日送嘢畀我哋,佢差啲連老婆都想送埋畀我哋,不過我哋拒諸門外,個個耍手擰頭至嘛。」


BIG FOUR四子在美國演出完後,蘇康去了沙漠影婚照。

又指不相信阿康會搵服裝及贊助,Dicky又說:「香港酒席咁矜貴,點搵到,佢兩公婆係時裝達人,啲品牌送衫畀佢哋啦,簡直係要雙手奉上畀佢哋。」


張衞健與蘇永康在美國綵排。

而另一好友梁漢文亦言阿康對朋友相當慷慨,讚他經常送禮物,又指康仔為婚禮落足心機及金錢。問可知康仔完成拉斯維加斯的騷就往沙漠拍結婚照?他說:「梗係知啦,不過我哋好攰,所以冇跟埋去,我喺酒店等佢返嚟再一齊去打『野戰』,即係真槍射擊。」

沒有留言:

發佈留言