2014年7月28日星期一

【報紙】撐兄弟: 佢係糯米雞至啱

* 編按:
係人都知阿公出名貪靚又一絲不苟,婚禮他應該也會包辦Big Three的服裝吧~
嗯~ 到時張先生一定又型到爆!! (心心眼) 期待期待~~ ❤

日期: 2014年7月28日
來源: 東方日報

張衛健撐兄弟: 佢係糯米雞至啱

張衛健(Dicky)對於相識逾20年的好友蘇永康被指靠「黐」辦婚禮,他接受長途電話訪問時說:「蘇康邊係『菠蘿雞』呀?係『糯米雞』至啱,做嘢慢吞吞,約佢食飯要等幾粒鐘,你估得佢係巨星咩?不過佢對兄弟好豪,成日送嘢畀我哋,佢差啲連老婆都想送埋畀我哋,不過我哋拒諸門外,個個耍手擰頭之嘛。」他又指不信蘇康會搲服裝及酒席贊助:「香港啲酒席咁矜貴,點搲到呀?佢兩公婆係時裝達人,啲品牌送衫畀佢哋着,簡直要雙手奉上啦!」


(左起)梁漢文、張衞健、蘇永康和許志安組成的BIG FOUR兄弟情深,自然事事力撐。

另一好友梁漢文亦坦言蘇康對朋友相當慷慨,讚他經常送禮物,又指蘇康為婚禮落足心機及金錢,問他可知蘇康完成拉斯維加斯的騷便前往沙漠拍婚照?他說:「梗係知,不過我哋好攰,所以冇跟埋去,我喺酒店等佢返嚟再一齊去打『野戰』,即係真槍射擊。」

沒有留言:

發佈留言