2014年7月11日星期五

【記錄】《大家利事》賭城巡唱歸來 (下)

日期: 2014711 (星期五
地點: 機場

電梯內,我有我地影,他有他繼續喝奶茶~ 哈哈。
然後.... 他突如其來又出於自然的一連串動作,令我覺得,
跟同在電梯內但全副武裝 (我個人認為) 的安仔相比,我偶像,真的,豪。不。掩。飾。
他不可能不知道我們在拍他,就是愛這樣的他啦~ 啦~ 啦~
竟然被我拍到了那麼可愛的一刻~ 呵哈哈哈哈哈哈哈!!! 光想起那畫面就笑得停不下來了~

他啜著奶茶,突然問:「今次邊一間黎架?」
眾人:「咪你至愛既上市囉!」
他:「果然係唔同D,寧舍好飲!」得喇,知喇,次次都講!
很快,電梯便到達地面了,一行人步出電梯往車子走去。
U 非常醒目的把車子停在距離較近的位子,我:「今次泊得咁近既?」
他:「梗係! 依D醒目架嘛!」
將行李放上車後,才轉身便問我們:「知唔知安仔走左未呀?」
大家一頭霧水說:「唔知呀….」大家只會顧著你的蹤影啊….
然後他又不停地說好熱好熱了,當然啦,你身穿甚麼衣服呀….
C把TW衛星領域預備的紀念畫冊遞給他,他邊掀邊看又拿著讓我們影相,
影得差不多時,C問W拿筆預備給他簽名,
他聽到後愕然的問:「簽名? 簽咩名? 依本唔係俾我架咩?」哈~ 我們不打算跟你爭呀!
C笑著回應:「係呀係俾你架!」把紀念畫冊放好後便給我們簽名和拍照了~

在預備拍照期間,有兩個安仔的fans走過來想跟他合照,本來其中一人已走到他身旁的了,
突然,他說:「咦? 佢地 (指著我們) 都未影喎,我同佢地影左先啦!」
之後跟安仔fans合照,又問:「安仔呢? 安仔係咪走左喇?」有冇咁痴纏啊?!?!

跟我們影相的時候,由於天氣很熱,加上他又一貫的長袖冷帽,所以很熱,
當他想除下外套的時候,我們竟異口同聲的喊:「唔好除!」
他聽到後傻傻的笑了一下,哈哈哈,大家都想你穿這件外套影相呢~
然後我又說:「拉埋拉鏈吖,拉埋拉鏈好睇D….」
還未說完,他:「嘩!仲要我拉埋拉鏈,想熱死我咩!」大家又一輪哈哈笑~
當大家都拍過照後便目送他上車回家了。

沒有留言:

發佈留言