2015年5月1日星期五

【報紙】Big Four三子玩串許志安紅館騷

日期: 2015年5月1日
來源: 東方日報

Big Four三子玩串許志安紅館騷

歌手許志安晚上繼續在紅館舉行《Come On 2015》演唱會第二場演出,獲梁靖琪和湯盈盈到場欣賞,嘉賓方面則找來好兄弟梁漢文(Edmond),蘇永康和張衞健(Dicky)組成Big Four,向觀眾大放笑彈。


安仔深情演唱,向觀眾大唱情歌。


Big Four 三子登場,吵熱全場氣氛。

Big Four 三子續一登場

首先登場有Edmond,和安仔合唱《美中不足》時兩人更頭貼頭,手拖手及互相掃背,基味濃烈。事後Edmond笑問安仔:「有無Feel先?」安仔答:「無,我頭先幾怕你咀埋嚟,你咩都做得出架。」


梁漢文同安仔唱到好投入,呢個動作基味甚濃。


蘇永康同安仔合唱《那誰》。

蘇永康原本唱着《那誰》在升降台出場和安仔對唱時,他手上的咪突然失靈,要工作人員替他換後聲音先可以重現,一曲過後觀眾大叫Encore,蘇永康就向安仔說:「咁返落去再唱多次。」又叫觀眾:「你哋Keep住個情緒。」獲全場掌聲。


張衞健一出場就問安仔:「你最愛光脫脫?定瘦蜢蜢呢?」立即引起全場爆笑。

到尾段就到Dicky出場,甫現身就問安仔:「你最愛光脫脫?定瘦蜢蜢呢?」立即全場爆笑,然後又指安仔說:「最憎你呢啲人着內高踭,根本係笑裏藏刀殺人於無形,我上咗嚟咁耐,點解你都唔介紹吓我嘅?」正當安仔想開口時,Dicky即打斷他:「你認為有咁嘅需要咩?邊個唔識得我?你係咪畀人灌迷湯,定減肥減到傻咗。」繼續笑爆全場。

張衞健「老奉」撐場

安仔毫無還擊力的同時,Dicky又自稱今日叫「老奉」,他說:「次次你開騷我就老奉要嚟,老奉要講好多嘢同老奉無錢收。」然後又質問安仔:「你刮埋刮埋咁多錢做咩,儲奶粉錢呀?呢個世界有人奶架。」台下即報以熱烈的歡呼聲。其後他們合唱《明星》時,二人都感觸落淚。

其後Edmond和康仔再度上台,Dicky即指着台上安仔的大型頭像布景向兩人說:「入屋叫人,入廟拜神,見到咁大個許大仙都唔拜吓。」然後三人齊向安仔的頭像躹躬,在旁的安仔一臉無奈。然後康仔又指着頭像下方笑說:「呢個湧泉穴壯陽o架,㩒咗許太今晚好唔得閒。」


玩完安仔後眾人又轉玩Dicky,因他曾笑安仔着內高踭鞋,在Edmond迫使下要Dicky除鞋檢查,結果發現他亦有用厚鞋墊,Edmond說:「嗰墊成吋厚呀。」令觀眾拍手大笑,老羞成怒的Dicky更笑笑口拿着鞋墊醒了康仔一把掌,此時安仔才出聲打圓場:「再玩我哋平時啲嘢出晒嚟架啦。」四人才收拾心情一同合唱《愛莫能助》。

沒有留言:

發佈留言