2015年5月15日星期五

【報紙】Big Four 低調做善事

日期: 2015年5月15日
來源: 東方日報

Big Four 低調做善事

歌手蘇永康(蘇康)現身電台接受劉美娟訪問,透露跟好友許志安、雷頌德、王傲山成立的慈善基金,將在本月22至24日舉行慈善義賣活動,自己會割愛捐出心愛的眼鏡作義賣:「我會搵三十幾副戴過,但又唔會再戴嘅眼鏡出嚟,然後搵老友邱子傑幫我翻新啲眼鏡,先再攞出嚟賣,善款就會捐落基金度。」他亦謂雷頌德都會捐東西出來義賣,並笑言不知安仔會否拿許太出來賣。他亦透露基金有不同慈善活動,如資助青年做飛機師的計劃。

蘇康亦透露好友韓紅有隊韓紅愛心隊,每年都搞大型慈善工作,如早前資助尼泊爾災區,而張衛健亦有參與過。隨後他自爆曾參與其他慈善工作,但笑言比他們小型很多:「因為我每年都喺內地起一間學校,前年開左間,舊年開左間畀老婆,上年結婚都公布咗,叫做「馮翠珊希望小學」,我慈善基金運作就偏向小朋友嗰方面。(有冇諗住起間Big Four 紀念學校?)我哋有講過,其實我哋一直都身體力行做慈善工作,好似前年幫過肝臟基金拍片,同埋因為梁漢文太太之前有乳癌,所以搵我地四個麻甩佬做乳癌大使,咁點得架,不過冇乜所謂啦。(男人都有乳癌架。)我都知,我間唔中都有捏捏嘅。」

講到自己做善事好像比較低調,他就謂認同韓紅所講:「做善事唔係人同人嘅事,而係人同天嘅事,向天交待就得,唔使大大聲同人講,呢啲嘢沽名釣譽嚟嘅啫,我做完陰啲陰啲講就算。」講番自己每年目標是在內地興建學校,他大呻人民幣升值:「之前起第一間都係15萬人仔。(依家呢?)上次起畀老婆嗰間都成40萬人仔。(所以就要辛苦啲做嘢?)唔緊要,都要感激經理人好有善心,令我每年有一、兩場演出,公司豪畀我,唔抽我佣,直情白做,直接將啲錢捐去我基金到,佢哋又ok。在下喺內地工作個價碼,公司每年肯捐兩場畀我已經夠起,不過比起張衛建先生,我哋呢啲蚊髀同牛髀喇,佢都費事做商演喇依家,淨係做主持都已經肥到,荷包肥但個人就瘦,真係得意。」

沒有留言:

發佈留言