2015年5月3日星期日

【報紙】安仔Dicky合唱《明星》眼濕濕

* 編按:
在現場真的有被感動到。

日期: 2015年5月3日
來源: 星島日報

安仔Dicky合唱《明星》眼濕濕

許志安(安仔)前晚邀得好友張衞健(Dicky)、蘇永康和梁漢文(Edmond)擔任演唱會表演嘉賓,雖然Edmond玩「基」、康仔的咪高峰失靈、Dicky還當眾除鞋,不過3位好兄弟也搞到安仔又喊又笑,甚至連許太鄭秀文也被拖下水!

安仔前晚在紅館舉行第2場個唱,有Big Four的3位成員擔任表演嘉賓,太太鄭秀文依然未見在台前現身,惟觀眾不斷向台上高呼「老婆」和Sammi的名字,而當晚跟安仔公然纏綿的竟是Edmond!

Edmond與安仔合唱情歌期間頭貼頭又互掃背脊,更拖手擁抱對望兼扮接吻。Edmond還問安仔有沒有少少感覺?安仔則謂:「沒有,我不過是配合劇情,但你甚麼都做得出,看着你的眼神,真的好驚你會咀埋來!」而康仔跟安仔合唱《那誰》時咪高峰失靈無聲,工作人員換過咪後,安仔就建議重唱,康仔竟要做戲做全套,與安仔先返落台再升上舞台,逗得觀眾大笑。


許志安、張衞健合唱《明星》時感觸落淚。

Dicky大放笑彈,令全場笑到上氣不接下氣!甫出場他即發功,問安仔:「你最愛係我呢個『光脫脫』(光頭),還是『瘦猛猛』(Sammi)?」看到安仔想上前擁抱,Dicky又彈開說:「最憎人着內高踭鞋,搞到我好似好矮,心地唔好呀!」繼而又指安仔好應為自己這位嘉賓作介紹,當安仔介紹時,他又打斷安仔說:「你唔係認真嘛?你認為以我知名度,還有需要介紹?你係咪晚晚返屋企畀人灌迷湯灌到迷迷懵懵,或者係減肥減到懵?而我今晚係叫『老奉』,因為每次許志安開show,我就老奉要來、要講嘢、兼無錢收!其實你刮埋咁多錢做咩?儲奶粉錢?呢個世界有樣嘢叫人奶呀!」弄得安仔完全無招架之力,但當二人合唱《明星》時,看着好兄弟的安仔禁不住落淚,Dicky也為之眼濕濕。

其後康仔和Edmond再度出場,來個Big Four合體,Dicky回復搞笑本色,指着台上的安仔的大型肖像說:「入屋叫人,入廟拜神,咁大尊佛唔係唔拜呀?」Dicky笑窒安仔穿內高踭鞋也不過跟自己差不多,之後被強逼除鞋驗證,結果Dicky的鞋墊被揭「成吋厚」,老羞成怒用鞋墊摑了康仔一把!安仔打圓場,最後以合唱《愛莫能助》完場。

沒有留言:

發佈留言