2016年2月18日星期四

【報紙】否認老婆張茜有喜: 絕對唔係

* 編按:
不知道有沒有否認到累了呢?
都唔明咩諗法,著平底鞋就孕味濃,唔俾人腳痛或鍾意舒服放鬆架咩.... 汗。
用到「絕對唔係」和「信我」,相信都已經夠肯定了吧~

其實呢.... 好想問一句,點解唔同報紙的記者都咁唔識問問題架呢?!
有冇BB我地其實唔係好關心架咋,有就有,冇就冇,有冇都一樣....
難得Big Four四個同場咁齊人,竟然問都唔問幾時再開演唱會或其他搞作???
I really want my Big Four!!!!

日期: 2016年2月18日
來源: 蘋果日報

【身型圓潤】張衞健係咁否認老婆張茜有喜:絕對唔係,信我

現年51歲嘅張衞健恨做老竇,可惜太太張茜喺08年不幸小產,當時懷孕8個月嘅張茜痛失胎兒,兩夫婦都傷痛欲絕!最近有傳張茜疑再有喜,日前健仔拖老婆到馬場出席活動時,着大褸嘅張茜身型圓潤腳踏平底鞋,孕味十足。


剛巧今日係張茜嘅42歲牛一,本報致電健仔恭喜做老竇,不過佢連聲否認:「唔係呀,唔係呀,真係唔係呀。」記者話張茜肥咗似有喜,健仔話:「咪肥咗囉就係。」係咪未夠三個月怕BB小器?健仔否認:「絕對唔係,信我。」


之前健仔同老公一齊慶祝老婆張茜生日

愛妻號健仔日前約好友許志安、鄭秀文、梁漢文夫婦、蘇永康夫婦、雷頌德夫婦為老婆慶生,張茜在微博貼相並留言:「 多謝老公和好友們昨天為我提前過生日。幸福感滿滿的。人到了一定年紀,對幸福的感觸較以前會更深更敏感。大家可以為我百忙中抽時間來、為我親手制作愛的蛋糕、為我到處尋找煙花蠟燭、為我定制菜單、為我寫下賀卡……!還有挑選禮物。整個生日都是愛。我很感恩這愛的生日。」

沒有留言:

發佈留言