2016年2月26日星期五

【網絡】祝福~

* 編按:
佢唔講大話架, 應承得就會做! 好幸福啊!!!! 祝福~

日期: 2016年2月26日
來源: jinpanjai's IG

點解我叫Dicky? 咪因為佢囉!
我無憾啦! 請祝福我!

p.s 佢應承我,如果我結婚佢會出席!


#我真係好鐘意佢   #非hehe   #表咗白   #簽哂碟   #攬咗兩次   #揸埋手   #一秒懷孕
#多謝美娟同Peter   #張衛健   #我偶像   #其實我塊面好紅專登tune番白   #其實我冇同佢做訪問
#相約三十分   #狂情至聖怎會懂得灰年輕不怕後悔   #我要撒野   #很想有你

沒有留言:

發佈留言