2004年9月20日星期一

【報紙】斥內地演員指控含血噴人

日期: 2004年9月20日
來源: 太陽報

內地演員指控假戲真做被毆  張衛健火起斥含血噴人

正在內地拍劇的張衛健,前晚遭同劇的內地演員王伯昭指控「假戲真做」,被狂打十多拳受傷,並即時報公安。不過健仔高呼冤枉:「做戲𣜭!咁都報公安,真係一百歲唔死都有新聞!」而監製王晶及拍檔謝霆鋒亦力撐他只是依劇本做戲,並無不妥。

由張衛健與謝霆鋒合演的《小魚兒與花無缺》,一直在北京開工相安無事,但前晚劇中內地演員曾在《溥傑與王妃》飾演溥儀的王伯昭突然報公安,聲稱在拍攝時被張衛健打傷,並說:「剛才張衛健戲假真做,往我臉上打了十幾拳,臉都腫了,滿嘴都是血、牙都鬆了!那麼狠,戲是假的嘛!這麼打演員誰受得了?」


張衛健否認公報私仇打人,反指王伯昭冇演員道德。

對於王伯昭的指控,昨日記者致電身在北京的張衛健,提到此事他亦表現得很無奈,起初只說:「呢個人冇演員道德,不堪一提。做戲𣜭!咁都報公安,真係一百歲唔死都有新聞!」不過他強調與對方沒有過節,一直對他十分尊重,但知道對方將事件誇大時,才覺得有必要澄清,他說:「包場戲係講我同霆鋒見到呢個殺父仇人,當時講佢已經死冲,仲有人抬佢條屍放効我㳜面前,見到仇人梗係嬲啦!劇本安排我㳜打佢,事前我同霆鋒都有示範畀佢睇!當時佢已經表現得好有問題,到導演同佢講:『你係死屍,唔使有表情。』佢竟然話:『我係血肉之軀,點可以唔郁?』我都怕佢仲未明,好大力咁自打兩巴再示範一次畀佢睇。」

王晶:王伯昭借意發難

健仔續說:「原本佢睇完都話冇問題,點知到正式拍簕時候,打打𣈳佢突然彈起身,猛話『唔得,唔得!點解咁痛簕?』鬼咩!話明係死屍,個人軟晒可以卸力,佢相反成條頸硬晒,同我鬥力,梗係食到應啦!然後佢就話唔拍走冲,冇耐公安就到,不過佢㳜了解冲知道係拍戲,所以就冇理會。講到畀人打,我効呢套戲都唔知畀人打冲幾多巴,做演員就係咁蕂啦!(點解唔話霆鋒係要話你?)唉!霆鋒打佢個身就墊晒Pat,我打佢塊面,唔通叫佢塞刋棉花入個口咩?」

該劇監製王晶,昨日亦否認健仔打人,他說:「件事係個演員(王伯昭)前幾日同劇組人員有爭拗,自己情緒有問題就借意發難,劇本都寫明要健仔同霆鋒打佢,其實健仔只係摑冲佢兩巴,點會搞到流晒血𡦃?不過我㳜都原諒冲佢,畀佢放幾日假。」而霆鋒昨日出席北京《新警察故事》記者會上亦說:「冇咁簕事,只係笑話一則。」

沒有留言:

發佈留言