2004年9月30日星期四

【網絡】王伯昭一日一版本

日期: 2004年9月30日
來源: 台長KKK

王伯昭一日一版本  玩殘張衛健謝霆鋒

王伯昭前日向張衛健同謝霆鋒下最後通牒,要兩人前晚十點前畀一個令佢同身邊朋友都滿意鮋道歉聲明,否則佢會循刑事起訴佢地「故意傷人」同「造成他人輕傷」,噚日佢又話到依家為止都未起訴,不過就會保留呢個權利,但同時又要人地再道歉,真係乜都係佢講晒啦。

霆鋒經理人Mani就話霆鋒要做的已經做晒,佢亦都好有誠意,其他就交番畀公司為佢處理。
至於王伯昭噚日係電話讀出佢最新版本:「我不能接受張衛健、謝霆鋒有關打傷我的書面道歉,在事情已經很清楚的情況下,仍然試圖用『假設』、『誤傷』來掩飾事情的真相,沒有道歉的誠意,我不接受。」


徐小明暫不回應

「在當面道歉的那天,我曾指出書面聲明不行,他們承諾會回去修改,但修改至今沒有下文,我已表現出極大的耐心和寬容,只希望對方在尊重事實的基礎上,道歉並承擔責任。事到如今,我需要給所有關心我、幫助我、聲援我的同行和公眾一個事情的真相,事實不清則是非不明,如果張、謝兩個沒有勇氣做出尊重事實的道歉並承擔責任,我將訴諸法律追究他們的侵權(侵犯人權)責任。」

王伯昭日日發聲明,人地同佢道歉又話唔滿意,重搞到話可能刑事起訴,之前做和事老的徐小明話覺得兩個後生仔已經做足誠意,但依家件事日日有新版本,所以暫時都唔回應住。

佢鍾意告就告啦

被牽連在內的謝霆鋒昨晚從北京回港,霆鋒甫出閘滿面笑容,當被問到王伯昭有意起訴他與健仔一事,霆鋒只有苦笑,然後聳聳肩說:「都講過好多次啦,我要做的都已經做晒,都唔知點講好!」而他的經理人霍汶希則表示:「謝霆鋒要做的都做晒,佢係好有誠意同真心向王伯昭道歉,事實上佢亦都冇心去傷害人,呢件事到依而家呢個地步,霆鋒都應該維護番自己尊嚴,其他事由公司幫佢處理。」

健仔的弟弟Henry則在電話中表示:「叫佢(王伯昭)起訴啦!佢日日都有新版本講,前日話接受,擒日又話唔得,後日又唔知搞乜,佢鍾意告就由佢啦!(你地唔驚佢告?)我地都冇做錯,驚乜呀?(咁會唔會申請禁制令叫佢收口?)睇下先啦,等佢講晒佢要講既先囉,佢想要乜即管開聲,佢覺得賠醫藥費彌補唔到佢心靈上創傷的話,佢都可以開聲,我地可以做的已經做晒,總之張衛健同謝霆鋒所發的聲明只得一次,亦從來冇修改過。」

法醫報告是期限

身在北京的《小魚兒與花無缺》的監製王晶,為此表示:「我地應該要做、同合理的已經做晒,王伯昭要做乜就由得佢啦!」

據知王伯昭已經委託了北京京都律師事務所代理,律師已經在開始著手收集證據,準備對張、謝兩人提出訴訟。王伯昭希望兩人盡早拿出誠意來,他給他們留下的期限就是等到法醫鑑定報告出來的時候,如果屆時張、謝仍然沒有作出讓大家滿意的道歉,他將正式起訴兩人。

沒有留言:

發佈留言