2004年9月26日星期日

【網絡】香港演藝界為健仔抱不平

日期: 2004年9月26日
來源: 台長KKK

香港演藝界為健仔抱不平

張衛健與謝霆鋒在內地拍劇,被指假戲真做打傷內地演員王伯昭,內地演藝界日前發表聲明聲援王伯昭。不過,拉姑昨日亦聲援霆鋒,力撐他不會打人,電影公司老闆娘林太亦指摘事件對健仔不公平。

張衛健與謝霆鋒在北京拍攝新劇《小魚兒與花無缺》,內地演員王伯昭指控拍攝時遭他們毆傷!日前內地三十八位演藝界人士聯合發表聲明,聲援王伯昭,並要求健仔與霆鋒道歉及賠償,令中港兩地演藝界關係緊張。


另外,一眾圈中人皆為健抱不平,寰宇電影公司老闆娘林太說:「我同健仔合作過兩套劇,都冇咁既事發生,唔信佢係係咁既人。其實內地聲援既人又唔在場,未搞清楚件事就講,等如判左健仔死刑,對佢好唔公平!」現場目擊事件的范冰冰亦說:「當時我在場,但謝霆鋒拍這場戲時拍得很快,我沒看清楚他是踢在擔架還是王伯昭身上!」健仔與霆鋒的好友梁漢文則說:「我都係透過蘇永康先清楚件事,我相信佢既為人,唔覺得佢會有心打人,希望大事化小啦!」

香港電視專業人員協會會長徐小明,昨日已趕赴北京為健仔擺平事件,他說:「依家各人有各人道理,希望大家冷靜咁協商件事!」而同場出席足球活動的黃日華亦說:「我唔敢判斷邊一方飱,不過凡事都唔可以公報私仇,希望快鱓水落石出,免得香港藝人畀人壞印象。」Isabella則力撐師兄霆鋒:「我諗佢兩個唔會假戲真做,拍戲梗係照打架啦!唔打咪好假囉!」薛家燕昨日出席中秋活動時亦表示希望大事化小:「無論係故意或者係意外,講聲Sorry都冇乜問題,總之唔係有心,大家都唔會介意。」

另一邊廂,王伯昭透露獲美國荷里活演員工會聲援,他指工會發言人認為兩位年輕演員目無尊長,藐視法律,此事會被美國荷里活演員工會紀錄在案!

沒有留言:

發佈留言