2013年4月14日星期日

【報紙】張衞健長篇幅回應:「浪子回頭」

日期:2013年4月14日
來源:蘋果日報

張衞健長篇幅回應細佬控訴:「浪子回頭」

近日張衞健(Dicky)被親弟兼前經理人張衛彝(Henry)大控訴,要求Dicky一星期內歸還20%因託管同代為投資嘅佣金同資產。Dicky於記招當日,同媽媽聯合發聲明,強調絕無虧欠家人。



Dicky前晚冇同Big Four一齊亮相吳國敬同鄧健明喺九展舉行嘅《Man’s Icon Concert 2013》,不過噚晚尾場呢,Dicky終於出現,擔任表演嘉賓,台上繼續大放笑彈,不過接受記者訪問,就收起笑容,好嚴肅咁講出以下內容:

「由17歲起,我開始履行長兄為父嘅責任,至今依然在履行中。我唔係首次被我嘅家人傷害,而我一直抱著沉默態度,原因係深深相信保護家庭成員係我嘅天職,直至今次、反而係我哋嘅媽媽主動說要出來講幾句話還我一個公道。  

「所以前一日,媽媽同我透過律師發出咗聯合聲明,聲明中嚴正澄清及否定近日對我嘅控訴係絕對不實,聲明中,媽媽亦強調我冇虧欠家庭任何一位成員任何嘅東西,亦強調多年來我對家人係盡心、盡孝、盡義。而對我本人而言,都唔打算逐一反駁不實嘅控訴,我所有想帶出嘅訊息已喺聲明中講得好清楚。  

「而日後媽媽、我同其他家庭成員,都好期待睇到我嘅細佬(Henry)可以浪子回頭,我們希望有一日唔使再飽受『見鐵不成鋼之恨、見人不見靈之痛』,我繼續會以保護家人為我嘅天職,努力履行做好哥哥、兒子、丈夫、演員嘅責任。」

講完後Dicky就雙手合十離開。

沒有留言:

發佈留言