2014年12月28日星期日

【報紙】Big3捧 Sammi 場

日期: 2014年12月28日
來源: 蘋果日報

Big3捧 Sammi 場  黎明出金句鄭秀文尖叫

鄭秀文(Sammi)前晚在紅館舉行第六場演唱會,黎明擔任表演嘉賓,Sammi在行往台中間時,因裙襬又長又重,黎明出手幫忙,她即緊張說:「點好意思要你幫我揭裙呀!」黎明發揮金句王本色:「其實好簡單㗎咋,只要覺得困難就唔會做,唔難受就係咁做!」Sammi興奮尖叫:「金句呀!」黎明又指導她站立位置:「你要企過啲啲,條裙腳會夾住台邊。」Sammi立即封他為「最細心金句王」。


Big4其中三位成員張衞健、蘇永康、梁漢文均攜眷捧場。


鄭秀文換了新歌衫,型爆站在燈箱吊上半空唱《放不低》。

此外,Sammi自爆大前晚完騷急召按摩師出手:「我跳到成身散晒,對腳攰到不得了,返到酒店落咗妝,按摩師哥哥見到我嚇咗一跳,因為佢未見過我落妝個樣,加上我攰到面色蒼白。不過,今晚可以又跳啦!」

沒有留言:

發佈留言