2014年12月2日星期二

【網絡】蘇永康婚禮 星光勝樂壇頒獎禮

日期: 2014年12月2日
來源: HKChannel

蘇永康馮翠珊婚禮 星光勝樂壇頒獎禮

【蘇永康婚禮】四十六歲的歌手蘇永康(蘇康)今天與拍拖八年的三十七歲女友(Anita)舉行婚禮,廣邀圈中好友出席,並筵開五十席喜宴款宴親朋,兄弟團包括梁漢文、許志安、張衞健、吳國敬、草蜢、黃偉文、陳奕迅、劉浩龍、歐陽德勛等。下午二時許,蘇永康和Anita穿上婚紗禮服,並邀請媒人陳奕迅和太太徐濠縈擔任二人註冊結的證婚人。



新娘子帶笑緩緩步進禮堂,而新郎哥蘇永康則顯得十分緊張,二人在親友、家長的見証下,進行註冊簽紙儀式後,來個深情一吻,全場賓客皆拍掌歡呼,十分熱鬧。另外,一對新人早上依照中國傳統的婚禮習俗,進行接新娘、向家長敬茶及花車行大運儀式。


蘇永康娶老婆發表的「愛的宣言」,由自己首本名曲的歌詞串連而成,此番心意將是他今天對新娘子最深情的表白。



一對新人蘇永康與馮翠珊接受訪問。在接新娘時,蘇康戴上「老婆奴」面具,問婚後可會實行諾言做老婆奴?他說:「呢個係姊妹們嘅設計,非常有趣,其實我哋兩個人相處咁多年,得出一個結論,就係好少鬧交,好多事情都會討論。今日係姊妹們同我哋開玩笑,我哋兩個會互相尊重對方,往後都係一樣,尊重對方嘅想法。」



有大陸傳媒用普通話追問財政大權是否落在老婆手上,蘇康請太太代答:「你來嚟答啦,聽唔聽得明?」Anita說:「一直都有!」蘇康笑說:「你識講國語(普通話)?」Anita再補充:「他一直都有把這方面交給我,所以他一直都很相信我。」提到婚前未有舉行告別單身派對,是擔心一班兄弟辛苦,加上蘇康在從雲頂開騷回港後未有休息,昨晚才好好睡了一覺。至於接新娘時的開門利是支票未寫銀碼,蘇康說:「其實真係隨緣,知道啲姊妹會錫住我,呢個老婆係無價嘅。(搵張衞健講價?)我哋啲名嘴都唔少,你估Wyman(黃偉文)少嘢呀!但佢哋個個都唔出聲,由我去答,可能大家都知姊妹錫住我。」



他又透露杜如風設計了長篇的「愛的宣言」,不過蘇康稍有微言說:「佢整咗個聖旨,可惜聖旨細咗啲,a4 size,佢唔記得我有老花,啲字好細隻,但『卒』之都讀晒嘅。」問婚後可會立即旅行度蜜月?他表示老婆婚後要處理時裝品牌生意,但會陪她到日本,因老婆的品牌剛開拓日本市場:「最快都要出年先,因為一月時裝周,十二月尾工作又幾多,呢個月每星期都返內地,聖誕、新年都唔使諗。」

沒有留言:

發佈留言