2014年12月25日星期四

【記錄】聖誕禮物 (下)

日期: 201412月25 (星期四
地點: 機場

他埋位後大家就影影影,都不走過去合照,他就問:「你地唔影架?」
傻啦,又點會唔影呢,不過想影幾張靚仔獨照先之嘛,嘻!
就在我們合照期間,有幾個HK經過見到想找他影相,影完後再繼續跟我們影,
C 和 W 替我影完後我才發現沒有用自己的一部影:「哎呀! 唔記得用自己個部影....」
他:「再影啦!」
因為我是掛在頸上,便舉起說:「咁影呀?」
他:「你除吖~」就這樣,我終於有第一張自拍合照啦~~~~ 開心轉圈圈~~~~~~
可是因為少自拍也不慣自拍的關係所以角度不是很好呢.... 下次要再影! 叫他揸機! 嘻!

然後又有另一群 HK 經過,也想跟他影相,
他:「好呀! 不過影埋佢地先! 」即是我們囉~ 好難得今次遇到的都是 HK 呢。
跟他們影相時又擺出個型仔樣,幫他們影完後我忍不住:「嘩! 你使唔使咁chok呀~」
HK 打算離去時又很貼心的對他們說:「Merry Christmas!」真乖~ ❤
之後影相期間又問:「出面好凍呀?」
我:「少少啦!」這幾天天氣也真反覆,雨後氣溫竟能相差那麼多。
怎料他竟自爆:「我入面淨係著左條虧佬褲咋喎,會唔會唔夠暖?」哈哈! 我鍾意!
我失笑:「有冇穿窿架?」
你知啦,虧佬褲既野,穿窿有幾出奇~~ 同老婆求婚時那條都穿窿啦~
心想應該會被他白眼時,這傻佬竟然又肯答,笑著說:「冇呀冇穿窿架....」XD

影完後收拾好便往通道走去,走了幾步,我跟他說:「我地有聖誕禮物送俾你呀!」
他用充滿期待又帶點興奮的語氣答:「係~~?」
我便從袋裡拿出預備好的星星舉到他面前,他笑著發出奇怪聲音:「Wooh.... wa har~」
接過後知道是甚麼後便說:「星星~ I like 星星!」還以為只是茜喜歡呢。


拿在手上細看時又笑著說:「貼個紙巾添呀.... 蝦....」嘻! 奇怪人當然要收奇怪禮物了~
有被我們的「貼心」笑死吧?  幸好他期待過後沒有嫌棄或失望,好像還有點驚喜呢。
邊行邊送,再邊說邊影真不容易呢,他又走得那麼快.... 還好也拍到幾張佳作~~

走到出口附近,C問:「可唔可以錄個片呀?」之後就開始錄啦。
他拿著星星放到鏡頭前:「開始.... ok.... 三,二,一。」
本以為他只是隨便說幾句,怎料竟然唱歌! 去片!


2014年的聖誕夜,在香港國際機場,
我們親愛的張衛健先生唱了一首《Silent Night》作為我們的聖誕禮物。
多謝!!!!

(Btw.... 怎麼影片的定格圖片那麼醜....)

超級好聽!!! 實在太正喇!!!!! 歌曲雖短卻讓人忍不住一聽再聽!
低音部份好誘人呢,震音也很好啊! 整首歌的聲線是異常地溫柔! 好聽得過份!
張衛健,你知道嗎? 你不唱歌是真的很浪費啊。

貫徹他一向的作風,當你以為他會乖乖地企定定唱歌咩,他卻邊唱邊逃!
乘著錄影途中我們不能出聲阻止,準備逃跑時又偷笑,又陶醉地邊唱邊轉圈圈,
哼哼,是想掩飾嗎~~ 好奸好衰啊~~~~
唱完還說了一句「Goodbye~ My friends!」,真風騷呀!




在車上安頓好後,又衰衰地跟替更司機說:「照開車得架喇,唔使理佢地架!」死未?!
而替更司機亦很聽話的很快開車了,如果換了是 U 的話,一定不會這麼快開車的,
今次見你約左食飯又唱歌仔俾我地聽,就放你走啦!下次一定唔會輕易放你走~~ 哼哼~~

果然,就在我們回程途中歐陽德勛就爆行蹤了,茜也在啊~
果然是 Big Four 代言人呀。唉呀…. 私家車真的快好多呢....

沒有留言:

發佈留言