2014年12月17日星期三

【網絡】光頭潮叔 街拍展現熟男魅力

* 編按:
《我是演說家》的宣傳一浪接一浪呢,而且有越來越以佢做主打的趨勢~
依輯相,係就係好型兼電死人喇,不過可唔可以俾番真面目我呀?
我唔要佢變「膠面」公仔啊.... @.@
作為一個有經歷的型佬,塊面點可以冇質感?! 你地P到佢咁我真係接受唔到囉!

日期: 2014年12月17日
來源: 新浪娛樂

光頭潮叔  張衛健時尚街拍展現熟男魅力

近日,張衛健一組最新街拍曝光。張衛健橫跨演員、歌手、脫口秀表演者多個領域屹立不倒二十年,今年坐鎮《我是演說家》導師席,以睿智從容、穩健大氣的表現彰顯「暖心大叔」的熟男魅力。張衛健全程以光頭配西裝的全新形象亮相熒屏,變身「潮叔」引領風潮。而其近日曝光的一組街拍中也以「光頭西裝型男」造型示人,魅力難擋、風格獨具。







沒有留言:

發佈留言