2016年12月9日星期五

【報紙】鼓勵追逐夢想 歎公私難兼顧

日期: 2016年12月9日
來源: 頭條日報

齊聲鼓勵追逐夢想  張衛健梁詠琪歎公私難兼顧

張衛健和梁詠琪(Gigi)在圈中多年,最近才首度合作為動畫電影《星夢動物園》配音,兩人笑言今次終於恨到。戲中他們齊聲追逐夢想,原來兩人在現實生活中,都有未完成的夢,健仔有想過做騎師,Gigi則想當設計師,不過各已成家的他們,認為現在最難圓的夢想,反而是要兼顧家庭和事業。


健仔和Gigi雖未有機會同場演出,但宣傳期間經常見已變老友。


健仔和Gigi大歎今次只是聲演,未能真正合作。

向來鬼馬的健仔笑指恨同靚女Gigi合作好耐,「今次終於成事,可惜分開配音,好彩宣傳都見到面。」而Gigi亦禮上往來,「我細個好鍾意聽《足球小將》㗎!最初唔知邊個唱,後尾入咗行大家都係無機會合作。」


熱愛唱歌的師奶豬太太「樂詩」(右),瞞住家人去參加歌唱比賽。


健仔聲演的劇院老闆樹熊「阿畢」,為了挽救深愛劇院決定舉辦歌唱比賽。

多狂蜂浪蝶

戲中健仔聲演劇院老闆樹熊「阿畢」,而Gigi則是熱愛唱歌的師奶豬太太「樂詩」,兩個為追逐夢想而努力,健仔認為故事相當有教育意義,「啱晒依家充滿怨氣嘅大人同細路睇,希望大家都可以勇敢去追夢。」不說不知,健仔和Gigi也有未圓的夢,健仔說:「當年冇碟出又冇戲拍,真係諗過轉行做騎師㗎!可惜自己太大隻,好快放棄囉!」Gigi也不例外,「我未入行想做設計師,但係唱歌演戲我都好鍾意,?家做藝人都有好多機會融合自己設計嘅嘢,都算實現咗一半。」


近期忙於舉行巡迴演唱會的Gigi,不忘跟老公Sergio和囡囡Sofia聚天倫。


健仔就算多忙都會抽時間跟太太張茜去旅行。

談到現在夢想,健仔認為最難是平衡家庭和事業,「自己仲係學習緊,好在太太長期喺北京打理美容生意,小別勝新婚都唔錯,當然都要互相信任,以我嘅靚仔外形係有好多狂蜂浪蝶,而我又咁聰明,想出軌真係可以瞞晒全世界㗎!」Gigi亦好認同,「好在同老公溝通得好,大家包容兼互相遷就。」

沒有留言:

發佈留言