2016年12月24日星期六

【報紙】麥包: 拍《西遊記》最開心

日期: 2016年12月24日
來源: 蘋果日報

【那動人時光,不用常回看】撈TVB近卅載 麥包: 拍《西遊記》最開心

講到最開心時期,麥包在訪問中說:「由《閃電傳真機》到《西遊記》真係最開心,o靚仔不知天高地厚,冇負擔呀,幾個師兄帶住行,又做得開心。


96年《西遊記》 沙僧 麥包曾說:「沙僧呢個角色戲份同發揮唔算好多,但我好鍾意呢套劇嘅演員組合,我同祥仔(黎耀祥)同健仔(張衞健)合作得好開心,我當年做戲都係新丁,佢哋教識我好多嘢。」

「最心動真係2010年攞獎嗰剎那,真係冇諗過,做完訪問都問我到底講咗乜嘢?我最開心睇番張相,同事個剎那對我的擁抱,化妝間同事。

「文字(記者)成日見,攝記好少講嘢,佢哋拎住USB畀我:『麥包,冇嘢送畀你,當晚啲相喺晒度!』我真係從來冇同攝記講嘢,收到呢隻USB好開心,我收到3、4隻。

「有個最開心,因為佢話戥我開心,唔記得影前面嗰啲,因為佢冇必要,我真係好開心....今日我所有嘢喺呢間公司學返嚟,打天下武器係TVB學返嚟,因為佢哋畀我呢啲野,我冇遺憾、冇後悔。」

沒有留言:

發佈留言