2016年12月12日星期一

【報紙】張衛健不與蘇永康兒子上契

日期: 2016年12月12日
來源: 文匯報

張衛健不與蘇永康兒子上契

張衛健(Dicky)與梁詠琪(GiGi)昨日到圓方出席有份聲演的《星夢動物園》首映禮,二人是首次合作配音, 台上Dicky搞笑稱知道與Gigi合作時很興奮, 他又笑說:「她演靚豬媽媽,我就想演豬兜,既然沒呢個角色, 我就做樹熊。」

二人一起接受訪問時,GiGi表示細個已睇Dicky的《西遊記》,今次合作好開心,更讚Dicky很搞笑,有機會希望合作拍電影。問到會否帶女兒Sofia去看電影?她說:「 佢從未入過戲院,戲院好黑,佢可能會喊,騷擾其他觀眾, 所以買DVD返屋企畀佢睇。」

張衛健談到好友蘇永康(阿公) 老來得子,他表示一早已知道,並說:「一早就知,只係做兄弟要守口如瓶, 估唔到他會生仔,原先以為要幫佢擔幡買水,現在個位畀公仔霸了, 我唯有負責揸車,反正他成日撞車。」他笑謂如今Big Four有後,都老懷安慰。問到會否上契? Dicky拒絕說:「唔好,做世叔伯得啦, 我怕將來供書教學都入我數。」


張衛健笑蘇康有仔擔幡買水 拒做契爺怕要供書教學

提到許志安大爆阿公怕他們會教壞個仔,故不會給他們三個做契爺?Dicky說:「 我們三個點可能教壞小朋友?如果我們肯收佢做契仔,一人教一樣絕技,BB都天下第一,我可以教佢中國歷史、 世界歷史、人體學、演戲、唱歌,我樣樣皆精,我做過韋小寶, 追女仔最耍家,嫖賭飲吹就其他人教,我都唔識。」


沒有留言:

發佈留言