2016年12月11日星期日

【報紙】張衛健: 講緊生仔就講生仔

日期: 2016年12月11日
來源: 蘋果日報

【唔好講其他】蘇永康生仔唔想似「梁游」  張衛健:講緊生仔就講生仔

49歲嘅蘇永康(阿公),之前宣佈「老來得子」,老婆馮翠珊有喜5個月,仲發表咗一番個人見解,表示:「我唔想生個梁天恆(梁頌恆),我唔想生個游蕙禎。」


其後阿公指張衛健叫過佢講少句,今日張衛健喺圓方為配音動畫出席首映。講到阿公嘅「偉論」,張衛健就一臉嚴肅咁話:「唔可以話擔心,我覺得講緊生仔就講生仔,唔好講其他。」


今日張衛健喺圓方為配音動畫出席首映


講到老友蘇永康生仔唔想似「梁游」,張衛健就話唔講其他

阿公之前話擔心Big Four教壞佢個仔,健仔即刻笑笑口講:「每人教佢最強嗰幾瓣,我會教歷史、人體學、追女仔、做戲、做個正直可靠嘅人,嫖賭飲吹就等佢哋教,真係好戥佢開心,老懷安慰,有人擔幡買水,本來我霸咗嚟做,車頭相我攞,o依家唯有幫佢揸車,佢成日撞車。」

沒有留言:

發佈留言