2016年12月9日星期五

【報紙】Weekend 追夢 梁詠琪 張衛健

日期: 2016年12月9日
來源: 都市日報

Weekend 追夢 梁詠琪 張衛健

一人有一個夢想,夢想可大可小,實踐亦有早有遲!

能進演藝圈的,踏入這個有無限可能的界別,都似是將夢想逐步實踐中,不過其實藝人除了演藝事業,仍然可以擁有其他夢想,誰說結婚生仔後,不能繼續追夢,只是可能形式上有所不同。

就好似張衛健與梁詠琪,因合作動畫配音,而一起接受訪問,談到兩人各自的夢想時,雖然尚未能圓夢,但卻以不同方法令夢想得以延續 。

撰文:Janice 攝影:Allen

============================================================


張衛健(Dicky)最近為動畫電影《星夢動物園》聲演「褲穿窿的富二代」,受訪時貫徹古靈精怪作風,連聲演豬媽媽的拍檔梁詠琪(Gigi)也難分其說話的真假。但一提到夢想,二人就回復正經,將希望成為社工和醫生的原因娓娓道來。

信任伴侶

Gigi去年誕下囡囡Sofia後搖身一變成為在職媽媽,但她自信能夠取得平衡,「為母則強呀嘛,為咗自己嘅仔女、家庭,真係乜都做得出。有啲嘢做阿媽之前係絕對唔會做,例如睇說明書,因為啲字好細隻呀。依家唔係啦,嵌張牀仔,刨晒先,點樣最安全呢?點砌呢?可能有啲習慣會改咗,譬如以前夜瞓,依家唔得,因為我個女6點半就起身。」提起湊女經她頓時滔滔不絕,但談到如何與另一半保持恩愛,她就推給前輩先說。


Dicky與太太張茜因工作關係經常分隔於香港和北京,不知不覺營造小別勝新婚的甜蜜,「對我哋嚟講都幾好㗎,永遠都可以保持新鮮感,大前提係大家都要信任對方,同埋有自制能力。」Gigi對此深表贊同,認為夫妻相處之道在於互相尊重、信任、包容、遷就和欣賞,她每天都在學習之中。


Dicky和張茜各有各忙,但會爭取時間見面。


梁漢文、蘇永康、張衛健及許志安曾以Big Four名義開演唱會,大受歡迎。

最怕疾病

回想初出道時,Gigi從未想過要跳舞,但為了成為聲色藝俱全的歌手,便毅然作出不同的嘗試,「跳跳吓就發覺,當初唔鍾意,係未認識到跳舞嘅樂趣,但開始咗就唔使諗人哋覺得跳得好唔好睇,因為自己Enjoy,人哋就鍾意睇。」


演藝方面更上一層樓,那現在的她有甚麼夢想?兒時她想做設計師,入行後接觸到服裝、海報跟唱片設計,總算達成半個夢想,「生咗囡囡我反而諗,如果我以前讀多啲書,做個醫生就好。」她直言最怕疾病,孩子生病令她頭痛,自己生病就擔心看不到女兒長大,「有咗家庭之後發覺健康真係好緊要,醫生真係一個好偉大嘅職業,可惜自己冇能力做到。但如果囡囡問我,做啲乜嘢可以令世界更加好,我會叫佢努力讀書,將來做醫生幫人醫病,係一個好有意義嘅工作。」不少家長希望子女完成自己未圓的夢,想不到Gigi亦一樣。


Gigi不時在網上大晒兩母女的溫馨照片。


跳舞已成為Gigi開騷的必要元素之一。


Gigi與西班牙籍老公Sergio非常恩愛。

送上關心

這邊廂Gigi認真地分享,那邊廂Dicky卻笑談「被迫」跳舞的經歷,「我唔諗住搞演唱會,係Big Four要搞,因為佢哋驚憑佢哋幾個唔係好賣到飛,係都要我參加,我咪特登跳番差少少囉!」及後Dicky終於拿出認真一面,解釋夢想做社工的原因,「我喺單親家庭長大,成長過程當中曾經好叛逆,我有權變一個好壞、好曳嘅青年,但遇到好多好嘅朋友、老師同God,最後我冇行歪咗。我好想以自己嘅經驗,講畀年青輕人聽,幫助佢哋。」

儘管夢想給人感覺若即若離,他亦積極付諸實行,多次私下到校園、監獄及戒毒所演講,「我希望喺人生下半部分,可以騰出多啲時間、Wide Angle啲。我今時今日擁有嘅Fans或者幸福,可能係好多人畀我嘅,我有咩可以畀返大家呢?除咗歡樂之外,我嘅關心可以透過乜嘢畀大家?」表面上嬉皮笑臉,實際上毋忘感恩與助人的心。

專業配音

談到兩人今次合作為動畫電影配音,Gigi直言經驗不多,是次還要配合片中主角的英語口形,「我哋要望住熒幕,又要聽住原本個英文版本,個腦要好專注。」問她有否向經驗豐富的Dicky偷師?沒想到男方搶答:「我冇咁容易畀人偷到師 !」Gigi坦言當成拍戲讀對白,不過模仿卡通人物的亢奮和誇張也有點疲累。

為了保留原裝版本的感覺,Dicky笑言事先要靜修3個月以顧及大量事情,「認真㗎嘛,係咪?成功有原因嘅,你明唔明?哈哈!」事實上,每次配音前他均會要求電影公司提供劇本,了解故事脈絡及對白分布,「喺屋企做一啲準備先,但我又唔會做得太熟,太熟就變咗先入為主 。」本來Gigi笑着懷疑他只靜修了3小時,但聽到對方的專業分析,就不得不心悅誠服。

沒有留言:

發佈留言