2014年10月21日星期二

【報紙】Big Four亂噏 前列腺開叉

日期: 2014年10月21日
來源: 東方日報

Big Four亂噏 蘇永康寸梁漢文:前列腺開叉

Big Four和雷頌德一同出席「香港男仕健康學會」活動,組成5人足球隊和醫生隊比賽,最後以6:9落敗。當中以梁漢文狀態大勇,甫開場便為明星隊連入3球。另外,他們又要解答有關大腸癌的問題,當問到痔瘡和大腸癌是否有關時,眾人即笑言要問許志安才知道。


左起:張衞健、梁漢文、蘇永康、許志安、雷頌德


Big Four難得聚首一堂,一講起「男人病」就妙語連珠,爆笑連場!


Big Four孖雷頌德(左四)組成明星5人足球隊和醫生隊比賽,最後以6:9落敗。

張衞健唔肯定有冇生痔瘡

訪問時,問眾人可曾生過痔瘡?安仔即笑言:「呢個要張衞健答!」Dicky說:「我冇痛過,冇出過血,係咪即係冇試過?其實好幾年前,蘇永康係第一個驗直腸,之後都苦口婆心叫我哋驗,但好遺憾到依家我都仲未去驗。」

為生計努力工作

Edmond插口表示也未檢驗,安仔即寸兩人:「再唔去你兩個無得去!」安仔表示已做檢查,但否認是婚前身體檢查。蘇永康則表示年年都會做身體檢查:「我哋幾個都係有家室嘅人,係經濟支柱,所以身體健康係好重要。」Dicky和應:「因為為生計而拚命努力,男人往往忽略咗健康。」

講「男人病」妙語連珠

問到眾人可有「男人病」?Dicky笑言:「咩係『男人病』?我連前列腺喺邊都唔知!」蘇永康指住Dicky說:「喺條頸到。」Edmond攤開手掌插嘴說:「好似喺手掌度!」蘇永康又說:「嘩!你條前列腺仲開叉!」Edmond笑言:「咁要搵蘇民峰睇一睇掌!」


Edmond(右二)搞笑話條前列腺生喺手掌度,隨即被蘇永康(左二)寸話:「嘩!你條前列腺仲開叉!」


張衞健(藍衫)竟然唔肯定有冇生痔瘡?


Edmond(中)平時有練開波,控球對佢嚟講濕濕碎啦!


許志安(右二)表示已做痔瘡檢查,但否認是婚前身體檢查 。


講起好友有暗病,蘇永康忍唔住(左三)笑到臉都紅埋!


估唔到蘇永康咁愛錫身體,自己驗完直腸後仲苦口婆心勤班兄弟去驗。


蘇民峰睇掌就叻,睇前列腺就……(資料圖片)

沒有留言:

發佈留言