2014年10月25日星期六

【雜誌】Big Four 眼中的杜如風杜如風是個甚麼人?

日期: 2014年10月25日
來源: 東周網 (Eastweek.com.hk) - 東周刊第582期,杜如風專欄《風言風語》

Big Four 眼中的杜如風

杜如風是個甚麼人?自己講,沒意思,還是要問問身邊的好友,才會得到最正確的答案!上星期遇到「Big 4」,吹起水來,忽發奇想,逐個問問:「喂,你哋認為我係個咩嘢人呀?」梁炳說:「爛命囉!」「我都估到你哋會咁講o架啦!」「呀,同埋你好鍾意扮嘢囉!只要有得扮嘢,你就開心o架啦!」「都係!我係costume queen吖嘛!」「我記得有一年聖誕節,你同我老婆兩個扮天使去蒲……出街蒲喎!」「係Halloween呀四哥!(梁炳另一花名)聖誕節我係扮雙刀火雞姐o架!」「呀,係呀!你啲假爆牙仲嚇到阿徐個女喊添呀!」


輪到蘇永康:「你呀?爛命囉!」(又係爛命!)「爛命倫個名我改o架!」「我記得!」「你成日都唔肯瞓囉!」「我長期失眠吖嘛!」「你根本就唔願瞓!成日掛住同Karen(梁炳老婆)煲電話粥!」「仲有呀,我做咗半世人,都未見過一個女仔可以成三日唔沖涼o架!呢啲咪爛命一條囉!」嘩!玩到爆我私隱添!「我唔沖涼係有苦衷o架!因為我天生嚴重濕疹,連皮膚醫生都提議我極度乾燥時,可以忍得一日就一日啦!」「咁你醫生有冇同你講其實衞生都好重要o架?你懶就懶呀!淨係掛住玩!」「咁玩係我職業嚟o架嘛!」「咁又係,嗱,我衷心勸各位父母,細路仔呢,係唔使管o架,愈管佢愈壞,大家睇吓倫仔,我識你十幾年,你就玩足十幾年,哼,點知又畀你玩出個天地喎!玩到變專家!淨係靠玩都可以搵到食,真係行行出狀元囉!」「嘻嘻!」

許志安的答案比較中肯,可能因為我跟他不算太熟:「我覺得你做旅遊節目做得好好,我不嬲都好鍾意睇,如果可以同你去一轉旅行就肯定好好玩嘞!」「多謝多謝!隨時奉陪!」「不過我都係覺得你好鍾意吹水、係屬『R』水吹同呃水吹嗰隻……好似阿臣(陳奕迅)咁!」「哈哈,又真係喎!」

最後輪到最無厘頭的張衞健:「你呀?鍾意搣蕉皮囉!」「咩呀?」「一隻喪蕉嘅蕉皮呀!仲要搣得好齊整喎!」小女一邊笑一邊問:「即係點呀?」「話你『喪標』囉!咁蠢o架你!」「對唔住呀Dicky!哈哈哈!」

原來……杜如風是個這樣可怕的人,也難怪小女的江湖綽號是:「可怕教主爛命倫」了!

沒有留言:

發佈留言