2014年10月21日星期二

【記錄】前列腺 & 足球

編按: 
標題好像有點放錯重點了 XD

日期: 20141021 (星期二
地點: KT

好近公司! 那就沒有不去的理由了! 啊哈哈哈哈哈!
最早到的是阿公,然後是安仔,他跟娘炳是最後到達的。
他一來到便進更衣室去換球衣,出來的時候本來都看不到他的,
但突然就發現一個很醒目的粉藍色光頭仔經過~ 趕著去球場~

本來也可以看球賽的,可是因為人太多,就沒得看喇,還好有表妹報告戰況~
如果真的有機會觀戰的話,我覺得我一定會笑死囉。XDDD

完場後,他跟娘炳一起離開,因為二人的車都泊在同一地方,
起初以為車就泊在這個停車場,怎料 U 卻領著我們走! 出! 行! 人! 路!!!
嘩! 放工時間! 成街係人! 條路又逼! 每天週而復始地上映著的典形觀塘....
難得他從容自在地行,因為是在香港嗎? 換了在旺區或 CN 早就爛衫爛褲了吧~ XD

短短一分鐘的路程已看得到 U 的無微不至以及照顧有加,
所以呢~ 一個藝人明星除了個人努力,也很需要靠背後的人去成就出來。

左拐右轉之後終於來到了電梯,一入電梯就散發濃濃的麻甩味,擋也擋不住耶!
因為之前他提過想要【30週年全餐】,說得有點像開心樂園餐D friend XD,
見進度也差不多了,便問問他想怎樣:「你想要既野都搵得七七八八....」
他邊行邊答:「係? 咁我搵日叫 U 去拎啦! 」
HH:「梗係要親手交俾你啦! 」
他:「親手俾呀? 哈哈....」傻佬,梗係想親手交俾你啦....
隔了一會,又:「咁即係你地話呢而家已經集齊左喇….」
眾人:「有 D 唔齊! 大部份啦,好多都有,分佈係幾個人手上….」
他:「百份之幾多度呢?」
我:「80左右啦…. 因為有 D 冇出,有 D 又絕左版….」
他:「好喇,咁你地話俾我聽即係幾多銀,我還返錢俾你地….」
C & W:「如果我地唔答呢?」
他:「唔答呀? 咁如果你話唔答的話,咁我咪講聲多謝囉~ 哈哈! 」
C:「呀~ 你請我地食餐飯得架喇! 」哈哈! 好提議!
不過他又出絕招扮聽唔到囉~ 然後:「即係最緊要係睇下幾時接收依樣野,係咪?」
眾人:「睇下你幾時得閒D又唔係咁忙既時候….」
想了一會後:「攝~ 一月啦~」好~ 咁就「攝~ 一月」見啦!

才走到車子旁邊,他就已經 ready,可是大家卻未 ready,
等大家拿筆拿相機期間,他竟然在旁邊手 fing fing 條腰又左右擰成個細路咁! 哈哈~

影過相簽過名就離去了~
今天不論在室外還是停車場,他都不斷地池池池池池,
冇計啦,觀塘空氣係咁上下…. 不過基本上依家成個香港空氣都係咁上下….
一年裡望得見藍天的日子寥寥可數,還我藍天呀!!!

沒有留言:

發佈留言