2014年10月22日星期三

【網絡】為保護阿媽 收埋老豆攬女照

日期: 2014年10月22日
來源: 壹週刊 Next Plus

為保護阿媽 張衛健收埋老豆攬女照

單親家庭長大嘅張衛健,曾經都公開講過自己老豆有幾衰,唔單止背住老婆搞小三,健仔好細個仲成為佢嘅出氣袋,經過遭受家庭暴力,最後仲拋妻棄子,好彩呢個經歷無影響對健仔正確嘅人生觀,依家仲有個美滿家庭添!


最近健仔擔任內地節目《我是演說家》導師,期間有位參賽者講及自己細個知道爸爸出軌,然後向阿媽篤爆阿爸偷食,健仔聽到之後都重提童年經歷,佢自爆細個曾經都發現老豆收埋抱住小三嘅相,不過佢就唔敢同阿媽講:「我偷了這些照片放進垃圾袋,藏進我小學的廁所裡。到現在為止,我媽都不知道我藏過我爸爸的其他女人的照片。」

雖然面對同樣遭遇,健仔嘅處理方式同呢位參賽者有唔同嘅做法,佢話覺得人生當中許多事情已然發生,最終都會有必然嘅結局,當時佢唔揭穿只係想對親人一種保護。

沒有留言:

發佈留言