2017年2月22日星期三

【網絡】你最掛住嘅係唔係佢?

日期: 2017年2月22日
來源: U Magazine FB

【經典中的經典】 孫悟空有好多個,你最掛住嘅,會唔會係呢一個?



(來源: 影片截圖)

網民反應:
- 有乜理由我幼稚園睇過會記得咁清楚所有情節!好想睇返第一套⋯⋯
- 睇哂成條片,當堂想睇番哂!
- 諗到有咩戲煲啦
- 想睇番
- 張衛健撑你 你終於返來啦
- 超正!d回憶返晒嚟!
- 如果大台黃金時間重播都會追返😍 太經典
- 係!佢做得最好
- 我鐘意到不停重睇又重睇,睇極吾厭😀
- 係張衛健就得😍
- 無得輸
- 馬騮仔 
- 真係好好睇,細個日日追。
- 我最鐘意孫悟空
- 當年真的大製作,幾乎所有明星都有參與
- 呢個陣容……好正

- 兩部西遊記都好好睇
不過我鐘意第一部1996年 無甘多特技
張衛健 又演得好生動 就算金鋼棒係道具都學得打得好好睇 演得好生動
2002哩部除左睇明星佢個唐三藏梁漢文都好似 陣容太多了改編得太多 唔係唔好睇
我依家都有睇不過 我鐘意第一部多啲

- 張衛健好像無老過, 仍然年青
- 張衛健最深入我內心
- 一直都好鍾意張衛健呢⋯⋯
- 咁多個孫悟空, 始終都係張衛健最好😆
- 張衛健無敵
- 睇佢既西遊記會睇到喊
- 96版係經典,齊天版係吐氣揚眉,咁既陣容冇幾多套劇做到囉

沒有留言:

發佈留言