2017年2月17日星期五

【雜誌】張衛健想講廣東話

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。

日期: 2017年2月17日
來源: 東周網

回巢拍劇不問酬勞 張衛健想講廣東話

張衛健(Dicky)相隔21年,回巢無綫拍攝台慶劇《大帥哥》,他出席記者會時未有透露回巢酬勞,只希望用母語廣東話再拍劇。

Dicky由無綫兩位助理總經理曾勵珍(珍姐)及樂易玲陪同下,於尖沙咀出席無綫50周年台慶劇《大帥哥》記者會,並即場進行簽約儀式。Dicky在台上笑言與曾姐傾片酬時峰迴路轉:「珍姐梗係開個價先,之後我話『吓?』然後珍姐話『係呀!』,我再話『吓?』,佢再話『係呀!好高啦!』,然後我話『吓!哦!好啦!』就咁傾完。响『吓』同『係』嘅過程中順利完成。」



Dicky在台上笑言與曾姐傾片酬時峰迴路轉,笑爆全場。


Dicky由無綫兩位助理總經理曾勵珍及樂易玲陪同下,進行簽約儀式,認真巴閉。



張衛健相隔21年再拍無綫劇集。

事後Dicky接受訪問時,被問到無綫是否以出動銀彈找他回巢拍劇,他說:「近年我做嘢唔講原因,反而憑直覺更加重要,直覺鐘唔鐘意做,做得開唔開心。我離開TVB咁多年,我演啲戲大部份都係國語,我好想拍一部戲係用我母語廣東話,唔需要响片場翻譯國語畀導演同演員聽,會更加如魚得水。」提到多年未有於無綫拍劇,他謂不擔心會不習慣。問到回巢無綫拍劇可有提出要求,Dicky表示唯一要求是每日要有10小時休息時間,他笑說:「呢頭應承,嗰頭話要畀半年時間拍。都有損失,半年其他工作都唔做得。(損失幾多?)冇計,冇一千都有幾百蚊(萬)。」

沒有留言:

發佈留言