2004年12月2日星期四

【網絡】出席《繼續無敵獎門人》

日期: 2004年12月2日
來源: 台長KKK

出席《繼續無敵獎門人》

蒙嘉慧、 李彩樺( Rain ) 、 張衛健、 姚樂怡和黃一飛等, 前晚在將軍澳電視廣播城錄影《 繼續無敵獎門人》 。當主持人曾志偉介紹阿Rain 及蒙嘉慧出場時, 形容她們的身形如機場, 他說: 「 一個赤躹角加一個啟德, 兩個加埋都唔夠一個姚樂怡。 」 他們的不文對像不分男女, 張衛健出場向志偉施下馬威, 稱呼他「 偉哥」 , 志偉也不饒人叫張衛健做「 神油」 , 令健仔尷尬不敢再爭辯。洪天明與徐子淇的鹹豐年前戀情例必被志偉玩, 天明認真地回應﹕ 「 都講了這樣多年了, 我想佢( 徐子淇) 有佢開心、 我有我生活。 」 。

「佢係一塊貴嘅板」

玩遊戲時, 黃一飛揹著蒙嘉慧行石春路, 志偉對黃一飛說: 「 你可以調轉背脊鈬揹喎, 反正佢都唔覺。 」 錢嘉樂即搭口謂蒙嘉慧很似一塊板, 志偉即說: 「佢係板都係一塊貴嘅板, 因為兩邊都用得。 」 蒙嘉慧即笑著向錢嘉樂說: 「 留番四塊板( 指棺材) 畀你! 」
張衛健玩猜字遊戲時, 要做動作讓隊友猜「 春光乍洩」 四字, 他竟解開黃一飛的褲鏈, 還拉開其褲襠, 十分核突。而阿Rain 要隊友猜「 除褲」 兩字時, 亦即解開張健的褲頭, 惹得全場大笑。


此外, 張衛健昨日到商台接受訪問, 對於前晚與黃一飛錄影《 獎門人》 時, 電影《 功夫》 的演員田雞和六師弟林子聰探班, 健仔會否覺得二人來「 踩場」 ?他說: 「 依家乜年代喎? 你估踢館咩? 」 他主演的《 功夫足球》 即將在無線播映, 對於最近播映的劇集未能承接《 金枝慾孽》 的成績, 健仔說: 「 我對收視有信心, 聽講本來套劇想出年喺日本、 台灣同香港同步播, 可能無線對套劇有信心, 所以提早播。 」

健仔懶理王伯昭

對於內地演員王伯昭日前向健仔索償六十萬, 向謝霆鋒索償四十萬, 健仔說: 「 佢鍾意點就點, 我未收到任何文件, 我奉公守法, 如果法庭覺我有需要就賠囉! 」

沒有留言:

發佈留言