2004年12月17日星期五

【報紙】張茜風騷獻吻示愛

日期: 2004年12月17日
來源: 太陽報

風騷獻吻示愛 張茜否認情變隨時嫁張衛健

對於早前有傳張茜和拍拖多年的張衛健,因逼婚不遂而分手,心情勁靚的張茜即時作出否認,並風騷地獻出香吻,自爆隨時下嫁健仔,對於健仔公開指她是生命中至愛的女人,她甜到漏說:「我認為絕對係的!」

拍攝了兩個月,終於在日前煞科的新劇《歡樂桑田》,主角張茜和郭晉安日前在廣州舉行記者會。因水土不服消瘦了不少的張茜,對於與男友張衛健傳分手,事件沒有令她受到傷害,並否認情變。

二人拍拖多年,張茜表示從未向男友逼婚:「唔知寫報道的人了解我幾多,我們都有通電話傾過件事,不過冇為呢件事勞氣。」雖然張茜已準備隨時結婚,但仍以工作為重,她說:「我隨時都結得,不過要問阿媽先,(阿媽對健仔有乜評語?)媽咪話佢的戲好好睇,(你想唔想佢求婚?)暫時唔好求住,等我做多幾部戲女主角先,因為結婚需要投入,要諗得好清楚。」

至於健仔早前公開表示視張茜為生命中最愛的女人,她笑得更甜地說:「咁支持我呀!我認為絕對係的!(你有乜承諾同佢講?)我唔識講呢,一切盡在不言中。(佢有乜優點?)佢心好好,(好多人都做到啦!)咁你係咪姓張先?佢唔會逼我做家庭主婦的!」有傳健仔曾欠債三千萬,但已瞞著女友還清債務,她說:「如果還唔晒,我會搏命做事幫佢一齊還,不過呢件事真係唔清楚。」

沒有留言:

發佈留言