2004年12月6日星期一

【網絡】三十年兄弟情盡在不言中

日期: 2004年12月6日
來源: 台長KKK / 天行健

三十年兄弟情盡在不言中  吳國敬冇錢交租  健仔送金來

唱片界互步入艱辛年代,莫說歌手,就連幕後也冇啖好食!身為創作人的吳國敬,眼見業界狀況不勝唏噓,坦言收入比當年高峰期相比差得遠,幸好於低潮期兄弟們的幫助,令他感到人間溫暖。

送大獎安慰老友

吳國敬小學一年班便與張衛健結下緣分,多年來情如兄弟,健仔最好的定必預留給他,令阿敬無言感激。正如由健仔主演的劇集《功夫足球》,早前被無線買下作為重頭劇播放,健仔為求盡善盡美,便找來了阿敬為該劇主題曲任監製兼插曲創作,阿敬一方面感激不已,另方面卻深感壓力,他說:「我都未見過健仔咁緊張,係咁叫我畀首好歌佢,佢好少咁樣,我不嬲做野都好輕鬆,唔逼得,可能我太有自信啦!」

幾經辛苦終於完成曲目並取名《大獎》,找來了黃貫中編曲,出來效果極好,阿敬說:「個個都話呢首歌一定大熱,咁健仔係華人最高薪酬演員之一,間唔中有hit歌,電視界攞大獎就多,唱歌就冇試過,可能timming唔夾啦!同埋我覺得首歌年尾先出好難爭獎,所以咪將首歌叫《大獎》送畀健仔安慰吓佢,首歌內容都好到肉架!好似『人人拿大獎得我沒有』咁,有晒point」

談到與健仔三十多年兄弟情,阿敬坦言每當遇到不如意事情,對方必定伸手相助,即使冇錢交租,健仔也會無條件把錢送上門,令共感激不已,面對健仔、蘇永康及梁漢文等事業比他好的兄弟,阿敵表示沒有半點羨慕,認為天生我材必有用,故從不回想從前,只會展望將來,望真的明天會更好。」


沒有留言:

發佈留言