2004年12月17日星期五

【報紙】 張茜否認向張衛健逼婚

日期: 2004年12月17日
來源: 星島日報

張茜否認向張衛健逼婚

張茜和郭晉安主演的內地電視劇《歡樂桑田》,日前於廣州舉行煞科記招。與男友張衛健傳出逼婚不果分手收場的張茜,更強調與健仔「情比金堅」。


張茜在記招上說﹕ 「 我無逼過人做事, 又點會逼健仔, 只覺得報導無聊, 我無唔開心。 我同健仔有傾過件事, 大家會以工作為主,總之結唔結婚無所謂。 ( 健仔講過佢媽媽同妳系佢最心愛的女人! ) 哈哈! 我自認絕對系的! 反正一切盡在不言中, 不用講得太多。 」

提及有傳健仔欠債三千萬一事, 張茜表示不清楚, 她說﹕ 「 欠債的事我唔清楚。 咁如果佢欠債, 我要求佢叫埋我一齊還啦﹗ ( 肯幫佢還債, 一定嫁畀健仔? ) 我隨時都嫁得, 不過幾時就阿媽話事。 ( 媽媽話幾時? ) 阿媽只話佢做戲好睇。 ( 視健仔系結婚對象? ) 晤﹗ 不過等我做多二年, 拍戲過足癮先。 ( 健仔有乜吸引妳? ) 姓張、 系男人、 心地好好, 同埋唔會逼我煮飯同做家庭主婦。 」

沒有留言:

發佈留言