2008年11月5日星期三

【報紙】張衞健被拆祠堂

日期: 2008年11月5日
來源: 蘋果日報

張衞健被拆祠堂

張衞健在電影《奪標》中有不少動作場面,其身的演出令人佩服,有次卻險傷及下體。事緣那場戲講述同片的徐向東前來「踢館」,健仔挺身擋駕,雙方大打出手,徐向東向健仔的下體施展鷹爪,更險些弄假成真傷健仔的蛋蛋。


張衞健在片中有大量打鬥場面,幸好仍應付自如。


健仔打到跪地,不過為了新片有好成績,他沒有一點怨言。

痛到大嗌

健仔說:「拍攝呢場戲時我『小弟弟』已經幾次有『反應』,真係令我好尷尬。綵排陣,徐向東有幾次整痛『小弟弟』,我都驚驚,點知有次佢投入得滯,大力,搞到『蛋蛋』慘遭毒手,我忍唔住痛到大嗌,一手實佢碌晒地,當時我真係好驚,話晒係重要器官嘛。」幸好只是虛驚,否則健仔的太太張茜肯定找徐向東算賬!

沒有留言:

發佈留言