2008年11月14日星期五

【報紙】 張茜鼓勵戒物慾

日期: 2008年11月14日
來源: 蘋果日報

張茜鼓勵戒物慾  健仔:買林寶堅尼好折墮

張衞健離開無線到內地拍電視劇,發展多年事業順遂,最近他與驕陽電影簽下賣身契,頭炮是即將上映的電影《奪標》。健仔說今次回流返港拍電影並非為錢,而是為了圓電影夢,他更謂感激太太張茜鼓勵他看輕名利尋找理想。


張衞健自言回流香港拍電影,不是為錢,而是為了圓電影夢。

張衞健自認愛錢,曾經為錢放棄很多理想,他說:「其實《霸王別姬》有搵我做,你知我扮花旦好靚嘛!但呢樣係你條命,陳凱歌叫我去試鏡,我試都冇試,當年會諗傻啦!我公司唔夠條件,9個月拍部戲,其他劇咪冇得拍?連包都冇得食仲諗理想,冇飯開既日子太多年,驚架嘛!我唔食,屋企人都要食。」


健仔大讚愛妻張茜是不可多得的好女仔,從沒逼他買 Chanel手袋。

「開口埋口都講錢」

就是健仔的金錢掛帥精神,令他發覺張茜是一個不可多得的好女仔,健仔說:「開頭拍拖時,張茜連廣東話都未識講,佢問我做乜開口埋口都講錢,咁係因為你未試過拎部電視機去當,未雨綢繆,好天要斬埋落雨柴,佢叫我唔好只為錢,應該為下理想,佢冇逼我搵錢買個 Chanel手袋畀佢,個時我就覺得佢真係一個好女仔。」


自覺電視劇已有代表作的健仔,最希望能自編自導自演一部屬於他的電影。

健仔說他回流在港拍電影並非為錢,只是回想九十年代拍得太多爛片,電視算是拍過代表作,但電影未算有,而且更大心願是自編自導自演一部屬於自己的電影。

健仔說正戒除愛搵錢性格,但發覺人的貪念無止境,他說:「3、4年前好想買部林寶堅尼,許志安同我講人一世物一世,有能力就盡情去享受,極力慫恿我去買,但我覺得好折墮,我唔需要去買架林寶堅尼話畀人聽我幾咁有型、事業有成,我真係越黎越實際。」


健仔前晚接受《娛樂開 chat》主持人懷鈺(右)訪問時,直認有計劃再生育。

計劃再生育

此外,張衞健前晚亮相《蘋果》網站直播節目《娛樂開 CHAT》宣傳新片《奪標》。明年初他將與太太張茜擺喜酒,張茜早前曾不幸小產,問到他有否準備再生小孩?他說:「梗係有諗啦,我話你知,我呢叫做血氣方剛,有好多都唔住,但係就順其自然。」他又謂怕有報應,因自己小時候很頑皮,故怕將來的兒女會激死他。

採訪:魯萍、懷鈺
攝影:陳俊強、陳慧安
化妝: Marsha Ma of A&V 場地: MEGU

沒有留言:

發佈留言