2017年3月21日星期二

【報紙】張衞健讚: B仔似老母, 即刻放心晒!

* 編按:
相關影片可以按這裡觀看。



(來源: 影片截圖)

日期: 2017年3月21日
來源: 蘋果日報

【蘇康剪臍帶】B仔個樣似老母!張衞健讚咁咪靚仔:我即刻放心晒嘞

你哋唔知咩?雷頌德今日漏口風,爆好友蘇永康噚日做咗爸爸 (新聞連結:http://bit.ly/2mKtZvj),蘇永康其後向傳媒報喜,稱母子平安,BB好可愛。

張衞健接受電話訪問表示:「我老婆特登北京返嚟陪佢老婆生仔,因為我噚日要開工,我就派老婆代我去,我半夜三更先收工,返嚟聽到老婆講好感動、好開心,阿康仲自己剪臍帶㖭,直情《妙手仁心》上身啦,見到佢戴住手術帽、着手術衫、揸住把較剪,真係《妙手仁心》上身。」

問到初為人父嘅阿公有冇感動到喊?健仔笑笑口講:「咁又冇喊,我感動到喊,BIG 4終於有後,有人繼承BIG 4嘅衣鉢。」

問到知唔知BB幾重?健仔話:「唔知喎,但睇得出手長腳長,個樣似老母,我即刻放心晒嘞,似阿媽咁咪靚仔,放心囉,睇得出得老竇老母真傳,手長腳長,我哋唔知探得未,留咗言話方便就殺到,因為我哋都忙,我拍緊戲,安仔又忙緊,Edmond去咗日本。」

健仔仲爆料:「老婆話見到佢入產房之前,阿公一舉手一投足依然係架勢,但一生完之後,揸住BB手指即刻溫柔晒,嗰啲阿公款唔見晒,成對眼都溫柔晒,好感動,我好戥康媽抱孫開心。」

沒有留言:

發佈留言